Fälgstripes!

• Thread starter Thread starter Dark_Messenger
  • Start date Start date

Dark_Messenger

Guest
Tjena!
Har tjackat KTM:s originalstripes o trodde att skiten skulle komma på nån slags rulle eller så. Jag fick ett stort ark med "bitar". Typ tre på varje fälgsida antar jag att de menar att man ska ha..

Fråga: Hur gör man för att mecka på? Är det något speciellt att tänka på så man inte förstör allt..?

Helst en 1-2-3-guide for dummies tack! :D :gnissla

Hahahaha!!!!

Fan vad kass du är! Det här kommer du få äta upp hjärtat! :tummenupp :D

Men det var ett jävla tjat från dig! :rofl
Nu måste jag ju dra på skiten bara för att visa att jag kan vara vuxen o ändra på mig. :hihi Det blir säkert skit av allt om ingen kan TALA OM hur man gör!? :huvet

Enkelt!!! Ta Gstyle i örat och tvinga honom att göra det.. Han är en jäkel på det där... Seriöst alltså!

Men det var ett jävla tjat från dig! :rofl
Nu måste jag ju dra på skiten bara för att visa att jag kan vara vuxen o ändra på mig. :hihi Det blir säkert skit av allt om ingen kan TALA OM hur man gör!? :huvet

Våga vägra vara vuxen då :D

Jag vet hur man gör men allt blir ju jävla komplicerat när jag ska förklara hur man gör något så du skulle ändå inte begripa hur du skulle göra så jag låter bli att förklara hur du ska göra.

Våga vägra vara vuxen då :D

Jag vet hur man gör men allt blir ju jävla komplicerat när jag ska förklara hur man gör något så du skulle ändå inte begripa hur du skulle göra så jag låter bli att förklara hur du ska göra.

Kom igen. Testa! :mad:

@R1Monstret: Har pratat med honom o han sa att han aldrig hade gjort sånt där...

Nej han har kanske inte satt dit just en fälgstripe.. men hur svårt kan det vara?? Karln har ju jobbat med att dekaltrimmat bilar o hojar.. Klart han kan..

Tackar! Sökfunktionen är ju lite avstängd...hmm.. :)

Verkar ju vara ett jefla pill...argh! :huvet

Nej han har kanske inte satt dit just en fälgstripe.. men hur svårt kan det vara?? Karln har ju jobbat med att dekaltrimmat bilar o hojar.. Klart han kan..

Ska nån sabba min hoj ska det vara JAG som gör det! :D

Skämt åsido, man kanske skulle ta ett snack med honom igen då.. Pratar du med honom kan du väl fråga om han har några bra tips o idéer!

Last edited:
Back