Fälgstripes.....billigt....!!

Hehe lär funka, mina fälj stripes gick på 18kr elr nått, och där var till nog iaf till 2 hojar.

har haft den som finelinetejp till min airbrush, o den e väldigt plastig o svår att böja men kan kanske funka
Då lär det knappast funka. Den typen som används till fälgar och inte är skurna från större ark är väldigt böjlig och enkel att applicera.
3M har en tejp som ska vara bra för detta.

3 mm låter som både bortkastade pengar och bortkastat jobb.

Å var köpte du dina?
Läser du alltid nedifrån och upp? :hihi

Last edited:
"Ursprungligen började dessa stickers tillverkas för Harley Davidson, det säger ganska mycket om kvaliten på dem. "

:rofl

Då lär det knappast funka. Den typen som används till fälgar och inte är skurna från större ark är väldigt böjlig och enkel att applicera.
3M har en tejp som ska vara bra för detta.

3 mm låter som både bortkastade pengar och bortkastat jobb.

Läser du alltid nedifrån och upp? :hihi

Fel, 3 mm är the shit. Allt över ser bara för mkt ut.

3 mm remsor från Motor & Bilelektra i Kävlinge på min gammla hoj.

Bifogat

• NSR (73) (Medium).JPG
    NSR (73) (Medium).JPG
    106.5 KB · Visningar: 277
  • 100_2780 (Medium).JPG
    100_2780 (Medium).JPG
    71.1 KB · Visningar: 253
Fel, 3 mm är the shit. Allt över ser bara för mkt ut.

3 mm remsor från Motor & Bilelektra i Kävlinge på min gammla hoj.

Du har inte funderat på att det passar bra....för att det är en hundratjugofemma? Och att det skulle se lite tunt ut på en motorcykel?

Vilken typ av fälgstripes kan man trycka på silvriga fälgar? R1 -06 har typ silvriga/chrome-liknande... svårt att förkara. För dom är inte chrome utan mer som mörk chrome... ääh. ni fattar säkert

edit: Polerade är kanske ordet jag söker :tungan

Bifogat

• IMG_0625.jpg
    IMG_0625.jpg
    129.1 KB · Visningar: 153
Last edited:
haha.. 125:a är väl också en motoryckel rent teoretiskt? :va :D

Visst är det det, bara jag som är så jävla otrevlig:D

Men faktiskt, väldigt smala fälgar = 3 mm stripes funkar kanske, men ser kanske ut som skit på en fetingfälg.

Har aldrig haft rimstripes. För mig gäller "form follow function" i alla lägen.

Vilken typ av fälgstripes kan man trycka på silvriga fälgar? R1 -06 har typ silvriga/chrome-liknande... svårt att förkara. För dom är inte chrome utan mer som mörk chrome... ääh. ni fattar säkert

Testa photoshoptråden....det gjorde jag:tuttar

Walter moto har också!

129sek på ava MC..........en rulle räcker till 2st hojjar sa återförsäljaren på Mc mässan !! :tummenupp

Back