FÖrsÄkring - Vtr

TINCUP

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
ZX9R -96
:confused:
Jag funderar på att köpa en VTR 1000 f 97-99 . Är det nån som vet vad en sån kostar på ett ungefär helförsäkring / helår . Jag har fyllt 40 pannor och bor i småstad ( som tur är ). :Bugar
:yoparty

försäkring

TINCUP skrev:
Jag funderar på att köpa en VTR 1000 f 97-99 . Är det nån som vet vad en sån kostar på ett ungefär helförsäkring / helår . Jag har fyllt 40 pannor och bor i småstad ( som tur är ). :Bugar

Har hört att Bilsport o Mc tar dom äldre vtr nu det gjorde dom inte förut.

KOlla upp det.

Tolf

TINCUP skrev:

Tjenare! Har precis försäkrat en Firestorm 1999 i bolaget tennant. De hade bäst priser av alla jag kollade med. För en helförsäkring så fick jag betala 5400 kr helåret, men då krävdes dessutom att man tecknar en hem försäkring hos dem. den gick lös på 1000 kronor om året. Så, 6400 om året helförsäkrat tycker jag är helt ok för en storm. Är 27 år och bor i Uddevalla. Haft kort i 9 skadefria år. :tummenupp
Jörgen

TINCUP skrev:

Folksam har en +35 försäkring (årsförsäkring) som för mig i zon 1 kostar 7.000 kr/år (halvförsäkring) eller 14.000 kr/år (helförsäkring) Har en VTR F -99. Såg i någon diskussion här eller på vtr.nu att någon i mindre ort betalade löjligt lite pengar i försäkring för sin VTR... bara att skaffa ett reg.nr och ringa runt till bolagen, och hoppas på lycka i försäkringslotteriet.

/B

Har min firestorm-99 hos trygg hansa,kostar 5500:- helår/helförs.Den är strypt på pappret till 45kw,dom går efter strypningen..Jag är 28år å hojen står på mig.P.S. den är till salu!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman