FÄlgar Akut!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Någon som har fälgar till husaberg/ktm liggandes? Handlare eller privatperson..

mr_rockster skrev:
Någon som har fälgar till husaberg/ktm liggandes? Handlare eller privatperson..

Polaren har en uppsättning liggandes hemma som han kanske skulle sälja, vad vill du ge för dem, dom är nya men någon repa på bakfälgen, skiva bak, kanske ryckutgämnare, inga däck. Ska höra med han på en gång om han ska sälja.

Edit: Jag prata med kompisen nyss på tele och han vet inte om han ska sälja men lägg ett bud så får vi se sa han. du kan PMa mig så meddelar jag honom så fort jag får ett svar.

Last edited:
Re: Re: FÄlgar Akut!

Jag fick tag på nya till ett bra pris som snart är till salu (så fort mina riktiga fälgar kommer...)

Evil M skrev:
Polaren har en uppsättning liggandes hemma som han kanske skulle sälja, vad vill du ge för dem, dom är nya men någon repa på bakfälgen, skiva bak, kanske ryckutgämnare, inga däck. Ska höra med han på en gång om han ska sälja.

Edit: Jag prata med kompisen nyss på tele och han vet inte om han ska sälja men lägg ett bud så får vi se sa han. du kan PMa mig så meddelar jag honom så fort jag får ett svar.

ok! jag var ganska förvirrad! försökte hålla kol på ett vattenplanande släp , kolla vädret och jaga fälgar samtidgt! står hojen utan hjul eller ??

Jag hittade fälgar i göteborg. Körde första tävlingen igår.. det var kul, i morgon är det dags för förlanda tävlingen...

Mcbudet skrev:
ok! jag var ganska förvirrad! försökte hålla kol på ett vattenplanande släp , kolla vädret och jaga fälgar samtidgt! står hojen utan hjul eller ??

Det var första tävlingen för mig, gick väl bättre än jag trodde (kom inte sist iaf... Hela D-finalen kom ju efter...). Men i morgon är det grus också, då kommer jag bergis att komma sist. Skitsamma, det är kul att köra!

Mcbudet skrev:
jag vill oxå tävla! hatar att vara trasig!!!

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back