Extrema sporthojägare för populära?

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Den senaste tiden har jag sett oroande tecken på att ägare av extrema sporthojar fått en "svans" och blivit för populära.

Särskilt här på SH är det mycket gullande med oss som kan hantera lite tyngre maskiner.

Min fråga är hur vi ska komma till rätta med detta problem. Frågan är också om det är ett problem?

Skriv gärna en rad och berätta hur du hanterar närgångna fans. :va

ärligt talat vad snackar du om????
jag dricker oxå en hel del sprit fast bara på helgerna.

och är en bulldog med 67hp en stor grymmming hoj :va

Jag kan bara tala för mig själv (Jo, min CBR är extrem. Extremt repig.). Jag brukar ge dom autografer. Är det söta tjejer under 20 tar jag med dom hem och visar vad fysisk närhet kan innebära. Gamla kärringar över 40 puttar jag bara undan, dom är ändå rätt äckliga.

blom skrev:
ärligt talat vad snackar du om????
jag dricker oxå en hel del sprit fast bara på helgerna

Ok, jag trodde detta var ett stort problem. Själv har jag svårt att värja mig.

Måndagsöl är inte helt fel!

Mattias skrev:
Gamla kärringar över 40 puttar jag bara undan, dom är ändå rätt äckliga.

Jag visste att någon äntligen skulle förstå detta. Bra tips!

Kör du med GT eller duger det med några starköl?

"Gullande", nu förstår jag inte riktigt, inte heller vart gränsen för "extrem hoj" går. Om det är ett Busa Turbobygge med skitmånga hästar, så tillhör jag inte den gruppen av ägare. Men är det en sporthoj, (forumet är till för sådana hojar eller?) så är jag en sådan "gullunge".

Fattar ändå inte denna tråd.... :va

Bonnie skrev:
Jag visste att någon äntligen skulle förstå detta. Bra tips!

Kör du med GT eller duger det med några starköl?
Alltså, jag är så oemotståndlig att de gör precis som jag vill ändå. Skulle du stöta på hinder tror jag faktiskt att ett sexpack 3,5-or räcker. Jag menar, du har ju faktiskt en Bulldog. Det borde räcka för att maximera sekretavsöndringen hos vilken frisk kvinna som helst.

Jag kan bara tolka detta inlägg som att det inte bara är säsong för kantareller utan även för andra svampar.
Bonnie du ska inte röka allt du kommer över.

Finns bara ett att förstå..... skål på dig jag har oxå tråkigt och knäpper en kall :fyllisar

Mattias skrev:
Skulle du stöta på hinder tror jag faktiskt att ett sexpack 3,5-or räcker. Jag menar, du har ju faktiskt en Bulldog.

Även utan en sexpack tror jag det är den ursinniga kraften som drar. En otrolig känsla i kombination med lockande design.

En Bulldog, en GT, där snackar vi om explosiv blandning!

Kul att få lära sig av en expert som dig!

Mattias skrev:
Jag kan bara tala för mig själv (Jo, min CBR är extrem. Extremt repig.). Jag brukar ge dom autografer. Är det söta tjejer under 20 tar jag med dom hem och visar vad fysisk närhet kan innebära. Gamla kärringar över 40 puttar jag bara undan, dom är ändå rätt äckliga.
Känner inte riktigt igen mig, kan det vara för att jag mesar å åker med skinnställ på? Eller stegrar jag för korta sträckor?

Bonnie skrev:
Den senaste tiden har jag sett oroande tecken på att ägare av extrema sporthojar fått en "svans" och blivit för populära.

Särskilt här på SH är det mycket gullande med oss som kan hantera lite tyngre maskiner.

Min fråga är hur vi ska komma till rätta med detta problem. Frågan är också om det är ett problem?

Skriv gärna en rad och berätta hur du hanterar närgångna fans. :va

har (trots många patetiska försök) aldrig hänt mig... :( (men så kör jag ju inte bulldog heller) :hihi

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back