Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte 2st 9" 360watt led på ebay 36*10watt cree dioder dom lyser så galet mycket att lastbilar bländar av på 1km bort mycket rejäla ca 2,5kg alu chassi som kylfläns har funkat kanon i 2 år alla dioder är hela..tillverkade i usa. 675:- st plus DHL frakt på 200ich.
Sök på ebay 9" 360 watt cree.
60A till extraljusen?
Typiskt oseriös produkt. När man väl hänger på amperemetern så brukar faktiskt Watt-tal vara långt under hälften av det angivna värdet, och för den delen, vem tror att strömmen är gratis och obegränsad i en bil?
NBB 225 med Xenon i. Stor och fin reflektor= brett och fint ljus med så mycket längd man behöver. Långt mycket bättre ljusbild än alla LED-ramper som ger en skitlång men smal svetslåga utan ljus ute i skogen där den behövs. Vilken nytta gör ljuset 1 km bort, det är ju det som står 5 meter från vägen 100 meter bort som kommer hoppa upp på vägen?
Köpte mina på Extraljuskungen med speed-start ballast färdigmonterad i lamphuset. Under 2000/lampa med fäste relä och allt.
https://www.extraljuskungen.se/extraljuspaket/nbb/nbb-225-xenon-60w-inbyggd-ballast-2-pack
60A till extraljusen?
Smyger in en fråga här...
Hos mig vinner ramper utseendematchen, men hur och var monterar man dem? Man vill väl inte gärna täppa till luftflödet till kylaren?
Vad är det med Volvoägare och ljusramper alltså...Verkar som kylsystemet på bilar är väl tilltaget speciellt om jag jämför med tex min R1. Jag kan låta den gamla bilen stå och gå på tomgång i 30 grader och tempmätarnålen rör sig inte en mm. Är inte ett dugg oroliig trots att bilen numera ser ut så här
View attachment 452095
View attachment 452096
Vad är det med Volvoägare och ljusramper alltså...
Flera i byn här kör omkring så här:
View attachment 452097
View attachment 452098
View attachment 452099
![]()
View attachment 452097
View attachment 452098
View attachment 452099
![]()
View attachment 452097
View attachment 452098
View attachment 452099
![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |