Extra körning i Falkenberg...

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
För Er som inte redan vet så är det en extra insatt körning på Falkenbergsbanan fredagen den 7 maj kl 17.00-20.00
(gäller gathojar & licensare)

www.falkenbergsmotorklubb.nu

Hoppas på att få träffa några av Er, dock INTE i ambulansen! :tungan

/Pillis

Stressig fredag.....

Då är det väl bara att packa sitt pick och pack och komma dit.......Blir lite stressigt då jag åker från Stockholm vid 13.00-13.30 (hoppas det inte är för många hastighetskontroller på e¤:an den dan!) 41mil till Svenljunga och hämta hojen, 8 mil till banan......Jaja hoppet är väl det sista som överger en, det är väl bara att stå på.

Skulle nog kunna passa in bra :D Lär vara där om bara vädret håller sig på en rimmlig nivå :rolleyes:

Falkenberg

Pillis skrev:
För Er som inte redan vet så är det en extra insatt körning på Falkenbergsbanan fredagen den 7 maj kl 17.00-20.00

/Pillis
LÅTER INTRESSANT...... SLUTAR JOBBET 17,00 I GBG SÅ BORDE VÄL VA FRAMME CA 17,30 TROR JA :)

Om man är medlem behöver man då ändå anmäla sig och betala innan man kommer dit?

/Mikael

Pillis skrev:

/Pillis

Pillis skrev:

/Pillis
Helt lysande bra... Fredagen räddad då ju!!!! TjoHoo

jorpes skrev:
Helt lysande bra... Fredagen räddad då ju!!!! TjoHoo

Neeeeeeej!

Skall du dit? Det är ju helt livsfarligt med sådana där långsamtgående fordon på banan, man blir ju livrädd varenda gång man kommer upp bakom och ser att någon har "parkerat" på start och mål-rakan.... :D

Eller du kanske kan fråga om du kan få köra i gatgruppen så att du inte stör oss proffsförare? :arsele

He he... vi syns där!

XENOMORF skrev:
Neeeeeeej!

Skall du dit? Det är ju helt livsfarligt med sådana där långsamtgående fordon på banan, man blir ju livrädd varenda gång man kommer upp bakom och ser att någon har "parkerat" på start och mål-rakan.... :D

Eller du kanske kan fråga om du kan få köra i gatgruppen så att du inte stör oss proffsförare? :arsele

He he... vi syns där!

Jag skall montera på sidostödet endast för dig Xeno, så bara fäller jag ner det på rakan o tar en kaffe... Skall nog tejpa fast en varningstriangel också där bak. :)

jorpes skrev:
Jag skall montera på sidostödet endast för dig Xeno, så bara fäller jag ner det på rakan o tar en kaffe... Skall nog tejpa fast en varningstriangel också där bak. :)
Du kan låna min LGF skylt, jag ska leka pappa den dagen :gnissla

Mike the bike skrev:
Om man är medlem behöver man då ändå anmäla sig och betala innan man kommer dit?

/Mikael
Man anmäler inte sej till en träning, man dyker upp i god tid innan så att det inte är utsålt :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026