Exc 200?

Frankster

Frankster!
Gick med
10 Oct 2006
Hoj
R1 -02
Har kört cross, 250-2t/250-4t tidigare. har en rmz 250 -04 nu. (till salu för övrigt) Nu ha ja fått för mig att enduro verkar skitskoj. funderar därför på att byta hoj. sett mest på 200exc -05 o upp, läst mest gott om den, lätt o smidig, bra för att jag inte e så stor. Men, aldrig kört en endurohoj. och 200 2takt? verkar ju som ett bra mellanting. Men ja undrar om man skulle uppleva den som trött? ja tvivlar nog lite på det, de räcker säkert till mer än väl. (skulle säkert bli lite crossåka med)..
men de skulle va bra o kul o höra åsikter av nån som vet. vad tror ni?
tack hej!

Jag har inte kört så jättemycket med den modellen men min uppfattning är att Enduro är den ok fast på crossbana trött.

Frankster skrev:
2528554 Har kört cross, 250-2t/250-4t tidigare. har en rmz 250 -04 nu. (till salu för övrigt) Nu ha ja fått för mig att enduro verkar skitskoj. funderar därför på att byta hoj. sett mest på 200exc -05 o upp, läst mest gott om den, lätt o smidig, bra för att jag inte e så stor. Men, aldrig kört en endurohoj. och 200 2takt? verkar ju som ett bra mellanting. Men ja undrar om man skulle uppleva den som trött? ja tvivlar nog lite på det, de räcker säkert till mer än väl. (skulle säkert bli lite crossåka med)..
men de skulle va bra o kul o höra åsikter av nån som vet. vad tror ni?
tack hej!

Man måste köra en 200 på samma sätt som en 125a, ligga på det övre registret, för Så mycket mer botten tycker Iaf jag inte att den har. (men det är så jag upplever den)
Men det är absolut en bra cykel:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...