Europas största mc-event?

RS250RR

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Honda RS250 -05, Yamaha YZ250-12 Yamaha R6 -09
Den 25-26/4 kommer det finnas möjlighet att provköra motorcyklar, testa utrustning och prata finansiering och försäkring ute på Säve Depå. Tidigare militärflygfält.

Jag har kollat listan det är inte mindre än 107 motorcyklar från de flesta importörer till provkörning.

Detta känns som det största mc-event som arrangerats i Sverige förmodligen någon annan stans också, Barkaby hade väl inte i närheten av 107 hojar till provkörning?

läs mer på www.mcdagar.se

Verkar rejält skoj om det blir väder:tummenupp

Varför händer allt roligt den 25-26 april? Kan ju bara vara på ett ställe åt gången..:(

gissningsvis kostar det en massa att hyra området, och man betalar ju mkt mer för att gå på en mässa och då får man inte ens provköra...

Låter skoj. Nästan så jag funderar på att ta en utflyckt den dagen. Jag anar dock lååååånga köer för att få provköra de populära maskinerna!

Jag hade lugnt åkt dit om jag inte varit i Anderstorp då.. Lite synd att även Bike-dagarna är samma dag. Blir ingen provkörning av nya hojjar för mej:(
Hoppas det blir en återkommande händelse nu när mc-mässan inte längre finns kvar!
/B)

gissningsvis kostar det en massa att hyra området, och man betalar ju mkt mer för att gå på en mässa och då får man inte ens provköra...

Det är ju reklam och inte någon slags lekstuga.

Jag vill provköra det jag är intresserad av = potentiell kund = de tjänar pengar när jag sedan köper en produkt. Alltså ska man inte pröjjsa för att få se deras hojjar eller utrustning.

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...