Ägge
Tutlurad
Ingen aning varför, men i varje tråd där någon har quotat någon kommer en bild upp istället för "quote tecknen" för mig, dom här tecknena ---> " " <--- verkar helt jävla enkelt bytas ut till en bild på nån random snubbe jag inte har en aning om vem det är... Ska jag skratta eller gråta eller helt enkelt söka terapi för detta?
Anledningen till att jag tror det är dessa tecken som blir bilden är för att när jag kopierade bilden för att lägga in den här blev det bara kopierat till detta "quote_icon.png (370 bytes)" Samt att då visades det ett korrekt quote-tecken vid min förhandsgranskning.
Är det FBI, CIA eller kanske Mossad som ligger bakom en attack på min dator? Kanske är det ett fall för SH-bladet att luska vidare på, då jag vill veta identiteten på denna man eller "Dolken" om man ska tro på den sista bilden! 
lägger upp lite screens där man ser att han som postar inte fan har den bilden i sin text och jag tror heller inte han som quotar lägger upp den bilden. Det gäller ju nämligen alla som har quotat vad jag kan se, och det är ju inte troligt att alla lägger upp bilder i sina quots som ingen reagerar på. Rätta mig om jag har fel!
Ni kan ju även kika efter själva. Ligger i denna tråd Ot tråden om vad man har svårast att inte skratta om på youtube, samt på bilder på medlemmar.
Vad äre här för sjukt problem man har fått på halsen? Och vem är syndaren med den jävligt sexiga poseringen?
kan va rätt svårt att se på bilderna, men jag försökte ta bilder där man ser före och efter quoten.

Lik en DOLK.

lägger upp lite screens där man ser att han som postar inte fan har den bilden i sin text och jag tror heller inte han som quotar lägger upp den bilden. Det gäller ju nämligen alla som har quotat vad jag kan se, och det är ju inte troligt att alla lägger upp bilder i sina quots som ingen reagerar på. Rätta mig om jag har fel!

Ni kan ju även kika efter själva. Ligger i denna tråd Ot tråden om vad man har svårast att inte skratta om på youtube, samt på bilder på medlemmar.
Vad äre här för sjukt problem man har fått på halsen? Och vem är syndaren med den jävligt sexiga poseringen?

Lik en DOLK.