Ett RIKTIGT BRA bus!!

Boostmax

Fem fyror är fler än 4 elefantöl !
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
FZ1-S
Den här är skitskön!!!!!!!!!! :rofl :rofl :rofl

Läs texten först!!!

--------------------
En kille som skulle till att gifta sig, blir såklart utsatt av polarna för en sven6a.
Killen ifråga gillar segelbåtar, och polarna ordnar en 60-fotsbåt för honom att föra befälet över. Enda villkoret är att han ikläder sig ett "Kapten Onediin"-skägg som polarna tillhandahåller, för att få till det rätta "sjöbjörnsstuket".
"Gott" tänker han, ikläder sig skägget, de drar ett par bärs och seglar ut ett tag. Humöret är på topp, och kamerorna går varma.

Efter en dag till havs i glada vänners lag, lägger de så till och ska fortsätta aftonen med en bastu.

"Onedin" blir sist in i bastun, eftersom han ordnat förtöjningen och lite sånt.
Han ansluter till bastun, alla polare är därinne, glada i hatten, han öppnar dörren, håller blicken lite i midjehöjd och upptäcker att polare nr.1 är helt renrakad.
Han sneglar till polare nr. 2, renrakad likaså.....

"Hmmm..... säger han och kliar sig i skägget....."

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
......va är skägget gjort av....?

Bifogat

• sven6a.jpg
    sven6a.jpg
    42.5 KB · Visningar: 620
Last edited:
"En kille som skulle till att gifta sig, blir såklart utsatt av polarna för en sven6a." skulle? fel tempus : )))))))))

goodfella skrev:

Hmm.. jaha.....whatever.

Goodfella; Så vi har ytterliggare en (åtminstone) teknolog från teknis på forumet. Kul. Jag började att känna mig ensam.
Vilken inriktning läser du??År?

Jag är inte riktigt där än, läser T-basår här i Södertälje nu, nästa år blir det andra bullar. Fast jag har inte riktigt bestämt mig för vad det ska bli. Blir det civilingenjör så blir det nog farkostteknik eller maskinteknik. Du då?

Olz skrev:
Hmm.. jaha.....whatever.

Goodfella; Så vi har ytterliggare en (åtminstone) teknolog från teknis på forumet. Kul. Jag började att känna mig ensam.
Vilken inriktning läser du??År?

goodfella skrev:
Jag är inte riktigt där än, läser T-basår här i Södertälje nu, nästa år blir det andra bullar. Fast jag har inte riktigt bestämt mig för vad det ska bli. Blir det civilingenjör så blir det nog farkostteknik eller maskinteknik. Du då?

Har läst Kemiteknik 180p (inriktn Bioteknik) och ska skriva exjobb nu i höst. Båda farkost och maskin är bra utbildningar, känner folk på bägge. Om du börjar plugga nästa år så kommer du nog också komma ut i tider av brist på ingenjörer till skillnad från dagens situation = bättre jobbmöjligheter och därav mer $$$ :tummenupp.

Olz skrev:
Har läst Kemiteknik 180p (inriktn Bioteknik) och ska skriva exjobb nu i höst. Båda farkost och maskin är bra utbildningar, känner folk på bägge. Om du börjar plugga nästa år så kommer du nog också komma ut i tider av brist på ingenjörer till skillnad från dagens situation = bättre jobbmöjligheter och därav mer $$$ :tummenupp.

Aha, ja man får väl hoppas att man är attraktiv när man ska börja jobba sen. Förresten, 120 eller 180poäng, hur stor roll spelar det? Är 180poäng fan så mycket bättre?
Lycka till med ex-jobbet :tummenupp

Detta har hänt FLERA gånger, minst:
Min jobbarpolare gjorde exakt samma (fast han var inte kapten utan predikant...) med sin polare när han hade svensexa. Min jobbpolare hörde det av en annan jobbpolare, som hade hört det av sin polare som gjort det på sin poalare...
Min jobbarpolare gick runt och kliade sig som f-n i en månad, frågan är vem det var värst för...

En jävla massa polare iaf...

Denna tradition har visst kommit till sthlm nu...

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna