Ett lyckat SM i RR På Knudan

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tack till alla som medverkade, förare likväl som funkisar gjorde denna tävling till ett superbra arrangemang, stort tack till Kenneth Lodnert.

Skriv gärna vad ni tyckte om helgens tävlingar i HMS gästbok.

http://www.hyllingems.nu/gastbok/index.asp?S=5

Bifogat

• DSCF0023.JPG
    DSCF0023.JPG
    74 KB · Visningar: 82
  • DSCF0143.JPG
    DSCF0143.JPG
    71.9 KB · Visningar: 125
  • DSCF0127.JPG
    DSCF0127.JPG
    70.3 KB · Visningar: 66
  • DSCF0107.JPG
    DSCF0107.JPG
    69.7 KB · Visningar: 75
  • DSCF0158.JPG
    DSCF0158.JPG
    68.8 KB · Visningar: 64
  • DSCF0057.JPG
    DSCF0057.JPG
    73.4 KB · Visningar: 78
Last edited:
Efter fadäserna ifjol så startade ni uppenbarligen både i motvind och uppförsbacke inför årets tävlingar.

Liten publik, tunna startfält är sannolikt ett pris ni har fått betala i år.

Men på det hela taget, så som jag uppfattade dagen så tog ni en fin revansch.:tummenupp

Men vem är den där Kennet Lodnert? Tävlingsledare eller Bärgningsledare?

Efter fadäserna ifjol så startade ni uppenbarligen både i motvind och uppförsbacke inför årets tävlingar.

Liten publik, tunna startfält är sannolikt ett pris ni har fått betala i år.

Men på det hela taget, så som jag uppfattade dagen så tog ni en fin revansch.:tummenupp

Men vem är den där Kennet Lodnert? Tävlingsledare eller Bärgningsledare?
Lodnert gör ALLT :yoparty

Över lag så fungerade det bra och ni löste det mesta till det bästa :tummenupp Dock tycker jag det är djävligt fel att köra kollektiv bestraffning för något som någon eller några som uppenbarligen är gravt mentalt handikappade har ställt till med.

Över lag så fungerade det bra och ni löste det mesta till det bästa :tummenupp Dock tycker jag det är djävligt fel att köra kollektiv bestraffning för något som någon eller några som uppenbarligen är gravt mentalt handikappade har ställt till med.
Förarna hjälpte oss att hitta den skyldige, det är omöjligt för oss att bevaka allt 24H om dygnet.

HMS hyr banan och det vill vi fortsätta med.

Tack ni som hjälpte till.

Förarna hjälpte oss att hitta den skyldige, det är omöjligt för oss att bevaka allt 24H om dygnet.

HMS hyr banan och det vill vi fortsätta med.

Tack ni som hjälpte till.
Fan vad bra :tummenupp :tummenupp , annars brukar sådana illdådare slippa undan. Hoppas det blev spöstraff och sraffkn..öh jag menar kölhalning.:mad:

Synd att det var publiken som blev drabbade det var ju inte dom som var dom skyldiga.

Det var banägarens beslut att stänga igen när han fick informationen om vad som hänt.Men som sagt den skyldige åkte fast och klubben slipper betala skadorna :)

Exakt hur jävla trög är man då? Hoppas han blev utesluten från racet också.

Enligt min klocka fick vi i R600 köra våra 10 min warm up!
Pratade med Hyllinge senare under dagen och det hade inte tagit många minuter efter att dom ropade ut om halverad warmup tills att den skyldige infann sig och erkände!
Som svar på frågan: IQ Fiskmås !
Tror inte att han blev utesluten, fast jag kan ha fel. Det var som sagt inte föraren i teamet som gjorde det men det kanske ger teamet och andra en tankeställare, nån måtta får det vara.

Det var tydligen en idiot tillhörande ett team som festade hårt på lördagsnatten! Otroligt jävla korkat, anläggningen som var så fräsch i övrigt.
Trist att publiken drabbas som Alfa skrev, finns ju risk att publiken undrar vad det är för nötter som håller på med denna sport :va

/Nitrous

Bra genomfört med små hickor bara! :tummenupp Vädret var även OK, då det inte regnade aktivt mer än någon timma totalt.

Och puckot som börna i toaletten, hoppas det kostade honom kosing. Sååå oansvarigt gjort.

Det var inte sååå kasst med publik faktiskt, var lagom och den som var där var goda nog att heja på mig rätt mycket så det var bara kul. Apriliorna står ju ut så folk lägger märke till mig o andreas mer. Det var rätt tydligt.

Ser fram emot nästa års SM... fast jag ska dit igen om en månad redan för BoTT.

Jag var inte där men jag vill härmed utse Nr:18 till världens sämsta speaker, mest för att han väger mer än 100kg och har hojar som går sönder i tid och otid! :mad:

Tycker HMS lyckades bra om man bortser från ett par missar: strul vid anmälningen, 55 förare på banan vid första träningen.
Funktionärerna och utsläppet funkade kanon resten av helgen och jag lärde känna en massa nytt folk vilket alltid är kul :)

Låg vaken till 01:30 på söndags morgonen för att våra danska "vänner" (samma gäng som festade järnet på Gelleråsen) tyckte att allsång och hög musik mitt i natten är anledningen till att hålla på med RR :rolleyes:
Är huvudintresset att supa kan de åka till Roskilde istället...

Det var inte sååå kasst med publik faktiskt, var lagom och den som var där var goda nog att heja på mig rätt mycket så det var bara kul. Apriliorna står ju ut så folk lägger märke till mig o andreas mer. Det var rätt tydligt.
Det jublades "Äntligen!" på läktaren när ditt twin-muller dök upp. Synd att du fick slå av och vinka i hårnålen två ggr bara.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT