Video Ett försök i att rejsa med en HD.

Ända förklaringen att köra så snabbt med en HD är fan om man har Damon Pope i hälarna:glömdet

Last edited:
Note to self: Det går inte att rädda en 1/2 tons hoj på fotbladet. Inte ens i gångfart.

Verkar nästan som om han skulle bevisa att harleys minsann kan hänga på såndär plastraketer!

Hade hojen voltat några varv till så hade ju hojen kunnat se rätt bra ut utan alla fula kåpor och väskor och skit. :tungan

Jag tror att han hade lånat den och gjorde det med flit.

Vad hade han förväntat sig?:va

Hade han hängt ut åt rätt i stället för
fel håll hade det där gått bara bra.
Gick ju inte så värst fort.

:Hej

/e

Det är ett nytt Discovery-program, Extreme bike-flipover. Det värsta är ju att det ser ju ut som en odramatisk lutning i lagom takt.

En av mina otäckaste mc-moments var på en HD, dock inget sånt skåp. Spontanrace med en Brittisk-reggad Streeträjser på väg hem från jobb. 180 km med aphäng och fotpinnar i nivå med framhjulet. Trodde min sista stund var kommen. Kontenta: Färgen på avgasrören brändes bort. :dummer Men jag "vann" haha.

Fick köra en Electra Glide lite i somras, de är smidigare än man tror, men ekipaget är så stort och tungt att där är noll känsla för vägen, man får gissa hur mycket grepp man har etc.

Men en 100hp+ Sportster som väger in runt 180 kg hade varit något.

Men det jag inte fattar i videon är ju att han är ju klädd som om han är Uber på att köra hoj, ändå klotar han.....

Jag fattar inte vad ni snackar om, det är ju tydligt att han bara parkerade hojen och klev av.

Han har tur som får behålla foten när oljeriggen faller över den!

Jag fattar inte vad ni snackar om, det är ju tydligt att han bara parkerade hojen och klev av.

Crash....ELLER den coolaste parkeringen i byn? Han går ju helt obesvärat därifrån, jag tror du har en poäng här. Insatsen för att vara häftigast vid korvmojjen växer ju ständigt.

Mindre ful utan väskorna blev den iaf. Och ja, hade han flyttat och lutat sig själv hade det säkert gått bättre för honom. Nu slipper han iofs betala för laser om han hade en dålig tatt på underarmen :-):banana

Han går ju helt obesvärat därifrån....
Det görs det alltid från idiotkrascher. :fakta
En lätt däckspark och sedan haltas det iväg med smajl och
v-tecken fast killen precis bränt 100 papp på ingenting. :rolleyes:

Eventuellt hoppas det lite på hojen först.

Enda undantagen är om piloten är medvetslös eller död.

:hej
/e

Att karljäveln klarar av att gå efter ha fått det ångloket över sig, speciellt med tanke på lackskorna :zpy

Med dessa skills förstår jag varför han bara har kastrullen över huvudet! hade det varit i Schweden hade han dött dIrEkT om han vurpat utan skydd......för det har SMC och moralkärringarna på SH sagt!

Luta sig fel/rätt på en sådan hoj spelar nog ingen roll. Väger den nära ett halvt ton så gör nog inte ens vikt så mycket som man önskar, min lite :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien