Eslövsgazz 25/9

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Lördagsgazz.
Samling Statoil Eslöv 1130 avfärd 1200 VID VÄDER.
Om vi blir många så delar vi upp i grupper eller om där finns långsammare/snabba.
Eslövsrundan till Bialitt för fika :)

Vi-vill-gazza-för-sommaren-är-fortfarande-här-listan:
1. RebeX
2. Mr K
3.
4.
5.
6.
7.
8.
osv

1. RebeX
2. Mr K
3. m akeszon
4.
5.
6.
7.
8.
osv

så länge vädret tillåter :D

Hur lång tid tar rundan ungefär? Var så länge sedan jag körde den så jag minns inte. :gnissla Ska nämligen på kalas kl 14.

1. RebeX
2. Mr K
3. m akeszon
4. Quman
5.
6.
7.
8.
osv

1½h i lugnt tempo med pauser + tankning i röstånga

ingen jävla mesig tankning!! Vi ska köra kamikazegazz i sann rebex-anda, då tankar man inte!! Det är mer spännande om man inte vet när soppan tar slut, och torsk e coolt! jag vet inte ens om jag kan ta mig till eslöv imorgon, saknar ni mig 12 så köp en pet-flaska å tanka i lite till mig:Bugar, jag finns nog mellan eslöv och kungshult då. Ni känner igen mig på att jag är svartklädd, har en silvrig moped som jag tittar fundersamt på!:va //Queen of soppatorsk

Hur lång tid tar rundan ungefär? Var så länge sedan jag körde den så jag minns inte. :gnissla Ska nämligen på kalas kl 14.

jag har hojspekulant kl 14 så ja måste oxå va tillbaka tills dess, och så får vi ju hoppas att jag håller mig på hjulen oxå:tummenupp lagom snyggt annars!!:D

Last edited:
jag har hojspekulant kl 14 så ja måste oxå va tillbaka tills dess, och så får vi ju hoppas att jag håller mig på hjulen oxå:tummenupp lagom snyggt annars!!:D

Du tror inte du får ut lika mycket för den ifall du har en "ZX6R 636 -04 - RebexCrashEdition"? :D

Hinner du tillbaka till 14 så är jag väl med mitt tempo framme 14:15. :tummenupp Att jag är en del minuter sen är min bror med familj vana vid. :brinnerup

1. RebeX
2. Mr K
3. m akeszon
4. Quman
5. Palle71 (om jag är vaken)
6.
7.
8.
osv

Last edited:
in i eslövsdimman såklart !1

måste ju prova nya stället...
skall bara kränga lite däck till kungligheten först..

Självklart inte Rebex. Tänkte mest för att han skulle inse att hur mycket han än försöker göra rundan längre tidsmässigt, så skulle han hinna ;)

Självklart inte Rebex. Tänkte mest för att han skulle inse att hur mycket han än försöker göra rundan längre tidsmässigt, så skulle han hinna ;)

Nu dök jag ju inte upp - sov lite väl länge och när jag vaknade såg vädret inte sådär kul ut - men du ska inte vara så säker på att inte just jag lyckats göra en 1,5-timmesrunda till en fem timmars. ;)

Hoppas ni fick en kul runda och att solen sken på er alla! :)

@Rebex: Hoppas hojförsäljningen kommer gå bra! :tummenupp

Det var så lite så :) Hade jag vetat att ni tänkt komma så kunde det funnits bullar också. Säger kunde, inte att det hade gjort det.

fin runda på det för det mesta torra vägar utan incidenter ;)

gött kaffe med i teckomatorp :-)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...