Esas Bil & Verkstad i Örebro någon som känner igen stället?

yamahafreak

Ny medlem
Gick med
29 Dec 2004
Hoj
Yamaha
Är det någon som känner igen Esas Bil & Verkstad. Har sett en bil där, en Volvo v70 för 39900 kr och det verkar lite billigt om man jämför med vad de kostar annars på blocket och speciellt att det är ett företag som säljer den för det priset. Det är en 97 a och har awd men den är tydligen urkopplad. Gått 19200 mil. Är det någon mer som tycker den är för "billig" eller verkar den vara värd att kika närmare på?

har awd men den är tydligen urkopplad. Gått 19200 mil. Är det någon mer som tycker den är för "billig" eller verkar den vara värd att kika närmare på?

Då har nog mellandiffen havererat, kan inte några siffror, men jag kan tänka mig att den är allt annat än billig. Arbetskostnad tillkommer om man inte kan själv. Ring din volvoverkstad och hör vad kalaset kostar.

Ingen egen erfarenhet men det lilla jag har hört skulle avskräcka mig att köpa från dem.
Och seriöst; låter det för bra för att vara sant så är det även så. Du hittar ingen V70 som INTE är skruvad eller krockad för 39900:-, så är det. Spara mer pengar eller köp annat för de pengar du har.
Och V70 awd köper man inte om man vill slippa besvär.
Och är det en import för det andra? Isåfall så kan du vara säker på att bli blåst.

Instämmer med föregående talare, det är givetvis nåt fel på den....sen är det så att allt är dyrare till AWD:n...

låt bli!
en hemmapulare som hålls på bakgården, med mycke sprayburkar på hyllan.
bor bara ett par km därifrån

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey