erotikmässan? nån som vart eller ska?

blizzer

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
Super Ténéré
var ute å hoja igår å tog en kaffe vid statoil norrgående k-kurva vid elva tiden då nåra kom in å fråga efter vägen till ett gammalt tryckeri vid tranebergsbron.. där dom skulle till en mässa .. varpå jag frågade om dom skulle på erotikmässan :hihi vilket dom erkände .... själv ska man dit ikväll å kolla.. har bara vart på den en gång 94 på djurgården...
är det bara skräp å klämma pengar av en?

blizzer skrev:
2192183 var ute å hoja igår å tog en kaffe vid statoil norrgående k-kurva vid elva tiden då nåra kom in å fråga efter vägen till ett gammalt tryckeri vid tranebergsbron.. där dom skulle till en mässa .. varpå jag frågade om dom skulle på erotikmässan :hihi vilket dom erkände .... själv ska man dit ikväll å kolla.. har bara vart på den en gång 94 på djurgården...
är det bara skräp å klämma pengar av en?

Du bör nog vända dig till snusk - och fluktartråden på sidan 5.

Mässor är skit, för att dra folk till butiken kör jag dagligen minst 2 stripshower. Går för övrigt runt i ett par läderkalsonger med bar rumpa för att behålla kunderna som vågat sig in i butiken :banana.

Förra gången jag var där så var det heeeeelt värdelöst. Värdelösa värdar, skitfula strippor, äckelkärringar och äckelgubbar som stog och svettades mm.
Det var bra en gång i tiden när det var på munchen-bryggeriet, varför de slutade med att ha det där kan jag inte förstå. Vem fan vill ut i buschen för att gå på mässa, till och med svarttaxi är ju dyrt därifrån.
Och det är mycket smidigare att beställa över nätet eller gå till Blue Vision direkt :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT