Erotic mässa :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Satt och bläddrade i en gammal Metro på jobbet idag och hittade en minst sagt STOR annons om erotic mässan som hålls i Göteborg denna veckan :)

Finns det nått intresse att traska dit ett gäng och kika? eller är det bara jag som är lite små nyfiken? :)

www.fairerotic.nu

Det här kan jag tänka mig gå på.
Hur länge pågår mässan? :)

Last edited:
Det här kan jag tänka mig gå på. Kan inte förrän på torsdag först och isf hänger jag med.
Hur länge pågår mässan? :)
27-29 augusti

27 är doch tjejernas kväll, killar kommer inte in förrns kl 22. men jag kan tänka mig att traska dit med Sienna och de andra brudarna en stund på torsdag, och så kan vi möta er vid entren kl 22 i så fall?

(Dom har bara öppet mellan 18-01) Torsdag är billigare också, 180 kr fred 230 kr och sen va det ännu dyrare på lördagen tror jag.

:)

När det varit i Malmö har det inte varit någon jättehöjdare enligt mig. Visst, lite mässrabatter, lite stripp (som inte är något jättehöjdare egentligen).

Dock verkar de ha sänkt priserna, mitt minne säger mig att jag betalade 400 kr/biljett för något år sedan... :va Eller så minns jag bara jäkligt fel...

Värt ett besök om man aldrig varit där innan, men inget man går på varje år för att det är bra. Tyvärr :(

Får man ngn LIVE demonstrationer av saker o ting innan man köper dem eller? Man vill ju verkligen se att det funkar innan man pröjsar....

27-29 augusti

27 är doch tjejernas kväll, killar kommer inte in förrns kl 22. men jag kan tänka mig att traska dit med Sienna och de andra brudarna en stund på torsdag, och så kan vi möta er vid entren kl 22 i så fall?

(Dom har bara öppet mellan 18-01) Torsdag är billigare också, 180 kr fred 230 kr och sen va det ännu dyrare på lördagen tror jag.

:)

haha de e gött att se att du räknar in mig automatiskt på nå sånt här :D Men klart jag är på! :tummenupp får säkert med mig emma & carro också om dom inte jobbar! Men jag röstar nog för fredagen isf, de räcker att jag försov mig efter Liseberg :brinnerup

haha de e gött att se att du räknar in mig automatiskt på nå sånt här :D Men klart jag är på! :tummenupp får säkert med mig emma & carro också om dom inte jobbar! Men jag röstar nog för fredagen isf, de räcker att jag försov mig efter Liseberg :brinnerup
Tänk nu på vad du säger ;) fredag är det brudar :3freak:
På torsdagen är det manliga stripor mellan 18-22, sen kliver brudarna på mellan 22-01 :)

jag kan iof också tänka mig fredag... Det är lite mer av en partydag än torsdag. Samt att jag inte vill missa fikan på torsdag :)

Jag tyckte att mässan va ganska bra faktiskt! Kunde ju vart mer olika butiker... flera av dom som va nämnda på hemsidan va ju inte där. Lite trist. Inte så bra reklam för dom kanske.

Men men, tre påsar blev med hem iallafall :)

Showen va långt över förväntan tycker jag :) Sänker dom priset tills nästa år så kan jag fan tänka mig att gå igen, och rekomendera det till polare! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT