Mookie
Har katt.
- Gick med
- 7 Apr 2003
- Hoj
- VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Detta är kanske något naivt av mig men jag har var höst problem med höstdepp och det blir värre och värre för var år som går. Har under ett antal år funderat på att lämna Sverige och flytta lite söderut. Det behöver inte vara alltför långt utan kan jag komma någonstans där det inte snöar och är +grader nära på året om så är jag nöjd.
Nu har mina funderingar börjat anta allvarligare form och jag funderar lite på sydtyskland men efter vad jag har hört från folk som har bott där så verkar det vara ett tufft klimat på arbetsmarknaden.
Därför så undrar jag om någon har erfarehet av att bo i Belgien som kan dela med sig lite. Vad skiljer i stora drag gentemot Sverige?
Nu har mina funderingar börjat anta allvarligare form och jag funderar lite på sydtyskland men efter vad jag har hört från folk som har bott där så verkar det vara ett tufft klimat på arbetsmarknaden.
Därför så undrar jag om någon har erfarehet av att bo i Belgien som kan dela med sig lite. Vad skiljer i stora drag gentemot Sverige?