ensitscuts till r1 -01

bjwik

trogen
Gick med
14 May 2003
Hoj
fzs6s-04+R1-01
finns det nån som vet var det år att köpa ensitscuts till en 01 retta,skulle gärna vilja ha tag på en hugger som följer bakdäcket också :confused:
tacksam för svar

bjwik skrev:
finns det nån som vet var det år att köpa ensitscuts till en 01 retta,skulle gärna vilja ha tag på en hugger som följer bakdäcket också :confused:
tacksam för svar

Är du säker på det :va Själv tycker jag dom är fula dom huggern som följer bakdäcket men alla har ju inte samma smak.

Själv ska jag köpa en i kolfiber bak istället för orginalet med samma dragning som orginal.
Fram oxså

JohanR1 skrev:
Är du intresserad av en röd hugger som suttit på en 99:a så har jag en mycket fin över.

//Johan

tyvär -99 ans hugger passar inte men tack ändå, jag lydde era råd och beställde orginal, tack för hjälpen. :)

Fearless skrev:
Är lite off nu?? Finns det ensitskuts som är yamaha orginaltillbehör?

Alltså det är en plastbit som sitter i stället för den lilla nöddynan bak tror jag, inet hela bakdelen eller så.
Och de fins som orginaltillbehör, men jag visste inet de var så dyra.

Fearless skrev:
Är lite off nu?? Finns det ensitskuts som är yamaha orginaltillbehör?

Jo...själva "luckan" som ersätter passagerardynan alltså.

Ser ut såhär till -04

http://www.yamaha-motor-europe.com/accessories_parts/accessories/acc_details.jsp?grpId=78&productId=19$2$YZF-R1&year=2004&pageNr=1&accessoryId=25372

Edit: länken blev tydligen inte klickbar... klistra in länken i webläsaren istället

Last edited:
bjwik skrev:
tyvär -99 ans hugger passar inte men tack ändå, jag lydde era råd och beställde orginal, tack för hjälpen. :)

Skippa löjliga luckan o köp en en riktig ensitskuts av min kompis Danne 070-6743846.

Den på bilden till vänster kom jag på!!

bjwik skrev:
jag fick betala 1600:- lackad och klar , det kan det vara värt

Fan 1600! jag gav bara 1280 för min :va .

Och det är inte bara en plast bit det sitter ju en liten dyna oxså :D .

Skickar en bild på en annan forum medlems hoj p.g.a att min inte är färdig ännu.

Bifogat

• cccccc.jpg
    cccccc.jpg
    77.3 KB · Visningar: 76
Back