Sandis 1000
Ny medlem
Hej jag heter zx9. Skulle någon vilja ut o köra med min husse ? Det är så tråkigt att bara ha honom som sällskap vill träffa snygga hojar o trevliga hussar o mattar också .
Björn
Björn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lite sol och värme sen börjar hojarna poppa upp som svampar ur marken..![]()
smart drag funderar på lägga ut nåt liknande, åker för det mesta själv jag me.hade vart roligt me lite sällskap när man kör.åker man själv så snurrar man bara runt ibland o vet inte riktigt vart man ska ta vägen.
Fast de riktiga männen har ju åretrunt svampar!
Hojta till om du är i helsingborgstrakterna nån gång så hittar du alltid några, glada, galna och.. ja nått annat positivt adjektiv att åka med![]()

Det var en smått galen men trevlig kille på en KTM som tipsade om den.

Du blir "medlem" i RoH så snart du börjar hänga i detta forumet och kör lite med de som också hänger här.Kan man bli medlem i R.O.H ? Han var faktiskt trevlig tror det eller ej lika så hans vänner Gixxern, s1000rr, vit 954.![]()
Kan man bli medlem i R.O.H ? Han var faktiskt trevlig tror det eller ej lika så hans vänner Gixxern, s1000rr, vit 954.![]()
Kan man bli medlem i R.O.H ? Han var faktiskt trevlig tror det eller ej lika så hans vänner Gixxern, s1000rr, vit 954.![]()

Hmmm gag ball eller piggelin svårt val Jo och så var det det där med jag o namn. Som sagt jag åkte med dom en gång.Hmmm gag ball eller piggelin svårt val
. Får fundera ett tag

Vem kör gixxer, s1krr och vit 954?![]()
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem