Ensam körning är tråkigt

Sandis 1000

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2009
Hoj
Gixxer k3
Hej jag heter zx9. Skulle någon vilja ut o köra med min husse ? Det är så tråkigt att bara ha honom som sällskap vill träffa snygga hojar o trevliga hussar o mattar också .

Björn

Om du väntar tills vintern är över så har du väl ett av skånes bästa mc-gäng ett stenkast fr där du bor. De åker varje tisdagkväll.

Don't worry, så fort det kommer lite värme är vi ett gasglatt och trevligt gäng som är ute och kör. :)

Trevligt med nytt folk! :D

Lite sol och värme sen börjar hojarna poppa upp som svampar ur marken..:banana

smart drag funderar på lägga ut nåt liknande, åker för det mesta själv jag me.hade vart roligt me lite sällskap när man kör.åker man själv så snurrar man bara runt ibland o vet inte riktigt vart man ska ta vägen.

smart drag funderar på lägga ut nåt liknande, åker för det mesta själv jag me.hade vart roligt me lite sällskap när man kör.åker man själv så snurrar man bara runt ibland o vet inte riktigt vart man ska ta vägen.

Hojta till om du är i helsingborgstrakterna nån gång så hittar du alltid några, glada, galna och.. ja nått annat positivt adjektiv att åka med ;)

Hmm åretrunt låter som en damtidning :tuttar :D Min sista tur 2011-12-24 första turen i år var 2012-01-02 räknas det som nästan åretrunt? Ser framemot lite sol o + grader. Körde en tisdagsrunda tror det var den sista. Bra att man kommer på det i slutet av sommaren. Det var en smått galen men trevlig kille på en KTM som tipsade om den.

Last edited:
Nej, det måste varit någon annan. Han skrev ju trevlig. ^^

Kan man bli medlem i R.O.H ? Han var faktiskt trevlig tror det eller ej lika så hans vänner Gixxern, s1000rr, vit 954. :tummenupp
Du blir "medlem" i RoH så snart du börjar hänga i detta forumet och kör lite med de som också hänger här.
Svårare än så är det inte :tummenupp

P.S. Om VBK vill inviga dig i kretsen genom att du skall böja dig framåt med hans gag ball i munnen så har du missuppfattat nåt i meningen när han sa "med-lem" D.S.

Last edited:
Jo och så var det det där med jag o namn. Som sagt jag åkte med dom en gång. :lol Hmmm gag ball eller piggelin svårt val :D. Får fundera ett tag

*/ ?>
Back