Enkel mekhjälp i Malmö!?

heke

Getting there...
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
KTM 660 SMC, Dekaltrimmad till maxx ;o)
Hej,

Först och främst för att försöka förhindra roliga inlägg som latmask, bah - det tar ju bara 2 timmar osv: Ja, jag är lite lat, har aldrig mekat MC förr och jag har inte tid!

Då till frågan...

Är det någon som har garage och vill hjälpa mig i centrala Malmö/Malmö med enkelt mek?

Det jag behöver hjälp med är oljebyte, alla filter, tändstift, byta bakdäck samt slang och eventuellt ställa ventilerna.

Givetvis inhandlar jag allting som behövs så detta kommer med hojen när vi väl kommit överrens, så det är bara någon timmes (?) hjälp med att byta allting jag behöver för en som kan det hela antar jag!

Återkom gärna med pris och plats om du vill hjälpa mig med detta så kan vi säker komma överens!

Mvh
Fredrik

Däcket hade jag lämnat in. Kostar inte så många kronor och du slipper allt elände med däckjärn. Vad är det för någon mc? 660?

Kan göra allt till dig förutom att byta däck, jag har förvisso däckjärn men du kanske vill att fälgarna ska vara fina efter man har härjat, så jag rekommenderar inte däckjärn isf.

Men då får du ta dig hit, 4 mil ungefär.

Skicka PM om du är intresserad.

Jag kan göra det om du kan lugna dig till andra veckan i Juni. Har allt utom däck på hyllan också så du slipper shoppa....

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back