Endurohojar (KTM och Yamaha) stulna i Högsbo/Göteborg (Hittade)

tibbe

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2006
Hoj
Honda Hornet CB600FS 2002a
Första dan pa semesterresan (varav avsaknad av de tva bokstaverna före ö) far jag beskedet att nagra as har gjort inbrott i vart garage :-(
Som sagt, det ar en KTM 250exc -08 och Yamaha WR400 -02 som försvunnit.
Dom har inga regskyltar eftersom vi kör i skogen (men dom skulle val anda inte sitta kvar nu).

mvh Jesper
P.s.
Död at alla inbrottstjuvar!
D.s.

Inget nytt om dem?

Lägg upp lite bilder och andra kännetecken på dem (allt som skiljer från orginal, speciallösningar etc).

/Fredrik (FB-tipsade om denna forumsdel)

Åker runt en svart KTM tror jag det är här i Tynnered med röda fälgstripes. Garanterat inte ärlig iaf.

Bägge hojarna återfunna!

Är hemma från semestern nu och fick häromdan ett samtal från en trevlig polis som berättade att dom arresterat en 20-åring i Biskopsgården/Göteborg körandes på min hoj. Hojen e körd till verkstad så jag ska dit imorgon och undersöka vad dom pajjat med den.

Polarens hoj hittades några dar tidigare, dock hade dom tömt en svart sprayburk på den :-(

Nåväl, skönt att dom fick tag på ett as iaf. Misstänker dock att det hela läggs ned i brist på bevis eller nåt...

Är hemma från semestern nu och fick häromdan ett samtal från en trevlig polis som berättade att dom arresterat en 20-åring i Biskopsgården/Göteborg körandes på min hoj. Hojen e körd till verkstad så jag ska dit imorgon och undersöka vad dom pajjat med den.

Polarens hoj hittades några dar tidigare, dock hade dom tömt en svart sprayburk på den :-(

Nåväl, skönt att dom fick tag på ett as iaf. Misstänker dock att det hela läggs ned i brist på bevis eller nåt...

Hur har det gått? Lyckats transformera din cykel till ett vrak eller har de hållit den något sånär ok?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT