En till rapportsiki

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
VARNING TEXTEN INNEHÅLLER STAVFEL, SAMT SÄRSKRIVNING VARNING

Då min första försvann när jag skulle förhandsgranska den så blir den här kort :mad:

Soppapumpen la av lördag morgon tack vare Nr:21 i R1000 Peter Bergström så kunde detta ordnas efter en jävla massa pip och pip och lite vi kan ju göra så här...
Ut till kval. Där dog Subban igen av mystisk anledning (kärring stopp).
Lillebror fick agera start motor och vipps så var vi på väg nedranns uppretade.
Detta faktum att jag var lite arg måste ha hjälp då tiden 57.5 räckte till A-final (9plats) i grupp 2. Tur med lottningen där :fyllisar. Andra kvalet gick skit hade ingen motivation så det blev 58.5???. Tura att killen på elfte plats inte fick fart på sin hoj :rofl. Vi fick meka hoj el resten av kvällen sen bar det av mot Gettot Ryd för att :fyllisar och sova lite. Söndagen var det fullt med folk i mitt sporadiskt inredda partytält (tackar farsan för stolarna :tomten ).
Ludde min olje sponsor med fru stod och drog historier om deras bilraceande på banan och jag satt mest och flummade runt.
Jag började känna viss nervositet inför det stundande racet. Håkan kom tyvärr inte till A-final så jag fick låna hans däckvärmare. Detta gjorde inte ett smack då vi inte kom iväg pga någon ambulans som kör vilse.
Man kan sammanfatta racet så här. Jag körde skit, jag körde fel, och jag körde sakta. I min mening var jag inte värd att köra A-final. In i esset bromsade jag för tidigt, torparen bromsade jag innan, den enda bra inbromsningen var den efter rakan. Kom in på en 24 plats och BLÄÄÄ
men hojen var hel Ludde var glad och Sambon lycklig att jag överlevt mitt andra race i karriären.

Tack till: Peter Bergström nr 21 R1000 (om du ser detta skicka ett pm så får du tillbaka ditt bromshandtag. Söker efter ditt tele nr: hos LMS)
Conny och Jocke för alijumjum samt poppnit.
Ludde för att du inte tyckte jag sög, samt dom två lådorna olja.
Kokke för dina oerhörda insatser med Subban.

57,5 är inte helt illa pinkat i galen tunna eller vad man ska säga! gratulerar till tiden om inte annat..

/B

Strul får man räkna med i roadracing. Verkar vara sällan som hojarna fungerar perfekt och du körde ju inte omkull. Mycket positivt, skulle jag säga. :tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026