En sanslöst bra juniordag i Linköping

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
1100 F, och en trave smått
Först, innan jag glömmer, vill jag tacka alla som hjälpt till.
Tack alla juniorer som ställt upp med hojar.

Jag gissar att vi totalt var runt 200 personer i depån. Minimoto, 50-70cc och 125 juniorer. En bit över 40 nya förmågor har testat bana idag. Jag tror 10-12 anmälde sig till en licenskurs i augusti. En kille har redan satt ut annons på sin gatreggade 125:a. Och ingen vurpa. I slutet på dan låg det 2 slutkörda juniorer och sov, mitt på asfalten.

Och, den PW-80 från Yamaha som vi lottade ut, hamnade i Hörby. Stort grattis till Alexander Christiansson som åker 125 racer, och nu även kross.

Tack för idag!
Stefan

Själv fick jag ju jobba för att få in lite rejsingpengar.:huvet
Familjen har däremot haft en kanondag med mycket körning, (min dotter va en av dom som sov på asfalten):D
Grabben har kört så han storknade och gubben fick blodad tand när han körde som föråkare. Finns det en chans att införa 125senior på schemat Stefan?
Ungarnas kusiner va ute och testade minimoto så nu tjatas det väl hejvilt hemma hos dom kan jag tänka......
Bea och Louise somnade i soffan direkt efter maten och Alex sover i en fotölj, gubben ligger på golvet och sover framför tv:n :trött

Tack ännu en gång för en kanondag.:klappar

Superbra. Allt var kanon.Det där med 125 senior låter ju bra :tummenupp. Hur som helst tack Stefan och LMS. Så mycket åka s¨å Danne storknade på slutet , men så körde han ju både 125 och 70cc och minimoto. Tur att han inte vann pw80 också:tungan. Sen att gamla farsan fick lägga några varv på banan gjorde inte saken sämre. Ses nog snart igen tror jag.

Nisse

Glöm inte att ge dej själv en klapp på axeln Stefan:tummenupp Utan ditt engagemang hade detta aldrig skett.

En bra sak är att man med aktiviteter som denna är att det helt klart visat att det finns ett brett intresse och att det är ett bra sätt att värna om tillväxten.

/Christer

Glöm inte att ge dej själv en klapp på axeln Stefan:tummenupp Utan ditt engagemang hade detta aldrig skett.

En bra sak är att man med aktiviteter som denna är att det helt klart visat att det finns ett brett intresse och att det är ett bra sätt att värna om tillväxten.

/Christer

Mer. du fixa så fimparna fick en -xtra timme. Du och en bibba andra. Alx och .... Lotteriet..... bla bla bla. Sketabra.

Tack. Jävligt mycket tack

En till.
Niklas som åker i fabriken. Fick ett bedrövligt ras i puffran. Så brutalt att hela axeln kom susande genom ena blockhalvan. Allt bara för att han ville hjälpa till.....Ni fattar va?

Jag tar en 5-hundring ur min ficka och hjälper till. Niklas slog sig så in i h-e på Gelleråsen 2006. Va med och hjälp en tuff kämpe.. Grabbhalvan är 15 år och måste präjsa allt själv. 500 pix instoppat så här långt....

Roligaste dan någonsin!!
Var jag med gatreggade 125:an =)
Den gamla sketna RG:N som jag eltejpa överallt för att få¨köra med er =)
Men roligt var det och den ligger ute på blocket nu för köp av nyare och mer bananpassad cykel
Blir licenskurs för mig på BIke Week =)
Får se om jag slutar med min speedway oxå
//Timpa

Lkpg

Först, innan jag glömmer, vill jag tacka alla som hjälpt till.
Tack alla juniorer som ställt upp med hojar.

Jag gissar att vi totalt var runt 200 personer i depån. Minimoto, 50-70cc och 125 juniorer. En bit över 40 nya förmågor har testat bana idag. Jag tror 10-12 anmälde sig till en licenskurs i augusti. En kille har redan satt ut annons på sin gatreggade 125:a. Och ingen vurpa. I slutet på dan låg det 2 slutkörda juniorer och sov, mitt på asfalten.

Och, den PW-80 från Yamaha som vi lottade ut, hamnade i Hörby. Stort grattis till Alexander Christiansson som åker 125 racer, och nu även kross.

Tack för idag!
Stefan

Det gjorde du bra
MVH BC

MM SKITbra organiserat Stefan!
Du fick mig att börja iaf

När kommer bilder upp ifrån dagen?
(Om nån förutom min morsa tog kort) =)
//Timpa

Last edited:
Jo var riktigt kul att man arrangerar sånna där dagar.. men jag undrar detsamma om vart man kan hitta foton, för de stod ju rättså många av funktionärerna/flaggvakterna som stod längs med banan som tog kort!
vore ju riktigt kul o ha :)
Mvh//Petter

En till.
Niklas som åker i fabriken. Fick ett bedrövligt ras i puffran. Så brutalt att hela axeln kom susande genom ena blockhalvan. Allt bara för att han ville hjälpa till.....Ni fattar va?

Jag tar en 5-hundring ur min ficka och hjälper till. Niklas slog sig så in i h-e på Gelleråsen 2006. Va med och hjälp en tuff kämpe.. Grabbhalvan är 15 år och måste präjsa allt själv. 500 pix instoppat så här långt....

klart det inte ska va dyrt att va snäll en 5 hundring från mig åxå

Mer. du fixa så fimparna fick en -xtra timme. Du och en bibba andra. Alx och .... Lotteriet..... bla bla bla. Sketabra.

Tack. Jävligt mycket tack

Det var så lite så, tråkigt att man inte fick köra något själv bara. Jag får väll ta och meka ihop den andra 125an så jag har något att åka på med. Alex verkar ju ha tagit över pärlan nu.

En till.

självklart tänker jag hjälpa niklas vi gjorde grymma framsteg på åsen i våras
Pm:a konto nr till mej

/Micke

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...