En rolig hemsida

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Honda CB400N
hehe, idag skulle jag hitta Åby-badets hemsida och provade denna adressen: http://www.aby.com/ men OJ vad fel det blev :D:D hahaha.

Är det någon som vågar bli medlem och kolla närmre på det här fenomenet? :tungan Jag tror att jag såg någonting om detta på outsiders eller om det bara var på något skämtprogram eller nåt, men jag känner igen det i alla fall.

LOL

Sofiiaa skrev:
hehe, idag skulle jag hitta Åby-badets hemsida och provade denna adressen: http://www.aby.com/ men OJ vad fel det blev :D:D hahaha.

Är det någon som vågar bli medlem och kolla närmre på det här fenomenet? :tungan Jag tror att jag såg någonting om detta på outsiders eller om det bara var på något skämtprogram eller nåt, men jag känner igen det i alla fall.

LOL

jag tror det är något fel på dom :rolleyes:

Edit: iget ont om dom om det är så. om det nu inte är något fel på dom utan dom är normala, så borde dom söka hjälp... för då är det nog något fel på dom.

Fluxir skrev:
jag tror det är något fel på dom :rolleyes:

Edit: iget ont om dom om det är så. om det nu inte är något fel på dom utan dom är normala, så borde dom söka hjälp... för då är det nog något fel på dom.

Någonting konstigt ja :3freak

Äckligt. Det blir ju typ barnporr nästan, haha. Eller nu överdrev jag...

Fluxir skrev:
jag vet inte vad man ska kalla det, blöjporr kanske?

Ja, det var väl så det kallades i den dokumentären som gick, där de intervjuade svenskar som "gillade att gå i blöja".
Så jäkla sjukt, de satt i blöja i soffan, drack öl och tittade på TV. :hihi

McFille skrev:
Ja, det var väl så det kallades i den dokumentären som gick, där de intervjuade svenskar som "gillade att gå i blöja".

Rätt bra, de behöver inte ens gå ur soffan för att skita ffs :D :fyllisar

McFille skrev:

:va nu skrämmer du mig...

varför i hela helvete vill man gå omkring med en blöja?

Sofiiaa skrev:
Rätt bra, de behöver inte ens gå ur soffan för att skita ffs :D :fyllisar

har du aldrig hört talas om en skitsoffa? :rolleyes:

Varför är det så gott som alltid män som ägnar sig åt såna här minst sagt skumma grejer?

Hinkas skrev:
Kvinnor är så bra på att dölja det och inte avslöja det :tummenupp
Kvinnor är tvugna att ha blöja en gång i månaden, då är det nog inte en lika upphetsande tanke längre... :tungan

Blöjlekar tilltalar nästan samma kategori av människor som vad diverse bondagelekar gör. Att man ska vara totalt utelämnad och sårbar. När har man någonsin varit mer hjälplös och beroende av andra än när man var en liten bäbis?

Såg ni inte CSI avsnittet som handlade om sådant här? Hade till och med en låtsas morsa som han fick mat ifrån... Jaja, dom får la hålla på sådär om du vill det, men det är då inget som jag skulle få för mig ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT