En riktigt god jul...

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Önskar er alla en riktigt god jul samt ett gott nytt år... : :cpparty

Passar på att än en gång tacka alla funktionärer – instruktörer – depåchefer (samt alla medlemmar) för ett j-kligt kul år med Sydskanes Emse…:2cool

Ser fram emot 2008 års körningar (med ett barns förväntningar) samt att få arbeta med styrelsen för ett ännu bättre banåkarår (jo det är faktiskt ett ord) 2008…:hojraket

Mvh
Ledamot i
Sydskanes Emse

Instämmer i enmanskören, stort tack för 2007. Det roligaste på ssemseåret var nog körningen på Anderstorp. Hoppas verkligen den kommer fler tillfällen där. Vilket var ert roligaste minne av 2007?

God jul på er!

God Jul
Och tack för ett 2007 som gav mersmak:tummenupp

Instämmer i enmanskören, stort tack för 2007. Det roligaste på ssemseåret var nog körningen på Anderstorp. Hoppas verkligen den kommer fler tillfällen där. Vilket var ert roligaste minne av 2007?

God jul på er!

Roligaste... he he he..
MÅSTE varit när Missilen spände musklerna o sa att "nu får det vara nog"...:D

Mvh
Ledamot i
Sydskanes Emse

Jag hoppas att jag kommer att minnas 2007 som den dyraste sommaren i mitt liv (med andra ord ge fan i att klota 2008)

Men jag e inte bitter :)

God jul på e alla

Ps. ja Superlight jag skall komma o hämta kompressorn om den finns kvar :tummenupp

Ful jul och vått nytt år på er, you hooligans! :fyllisar :kiss

Ful jul och vått nytt år på er, you hooligans! :fyllisar :kiss

Eller som 08ttorna säger tja???

Ful jul... Hmmm DU SKALL ICKE HÄDA....:pannkyss
Vått n... Jag tar det igen, DU SKALL ICKE HÄDA....:pannkyss

Annars, säger jag bara... en stor j-vla puss på dig....:D

Mvh
Ledamot i
Sydskanes Emse

Jag har inte fått mina klappar än :mad:
Än? För att få klappar måste man vara snäll. Jag vill inte verka insinuant men jag tror att under granen så kommer det itne att finnas några paket alls till dig :arsele

Fiiii f-n - nu är ni elaka och kommer inte få någon hjälp alls nästa år (och riskerar att bli av med distanser)!
Ramskydden hoppas jag fortfarande på (kommer nog när paketet blir hittat på posten, eller var det på tradaren ute i natten?) - betalade ju för lotten!
Skit samma - kommer sälja hojen till en HA kompis, och då är inte probzet mitt längre.

Och snäll är jag alltid, ändå blir det bara mjuka paket :huvet

Men god dräng reder si säl - Gixern ligger redan under granen :D

God jul på er med
Och tyvärr kommrer jag inte kunna köra något med er nästa år.

jag har nämligen önskat mig den snabbaste motorcykeln som finns så det kommer inte bli kul o köra med er då. eftersom jag kommer varva er så många gånger /sekund.
Alla vet att jag varit super snäll detta året.
Måste bara hitta en gran som är 3 meter hög så hojen får plats under granen:rolleyes:

God jul på er med
Och tyvärr kommrer jag inte kunna köra något med er nästa år.
jag har nämligen önskat mig den snabbaste motorcykeln som finns så det kommer inte bli kul o köra med er då. eftersom jag kommer varva er så många gånger /sekund.
Alla vet att jag varit super snäll detta året.
Måste bara hitta en gran som är 3 meter hög så hojen får plats under granen:rolleyes:

Vadå, om jag förstår dig rätt så kommer du alltså att köra då du inte får en ny hoj eftersom du aldrig är snäll - du stuntar ju... lr? :va
...o jo, resten funkar, jag har lagt min nya nyckel och instruktionsbok under den lilla granen - det räcker.

Vadå, om jag förstår dig rätt så kommer du alltså att köra då du inte får en ny hoj eftersom du aldrig är snäll - du stuntar ju... lr? :va
...o jo, resten funkar, jag har lagt min nya nyckel och instruktionsbok under den lilla granen - det räcker.

Moha ha där har du en riktigt julnöt att knäcka:D

Asso en sån däringa jetbike som Jay Leno har, men den fan går ju knappt o svänga med så när det gäller varvningar är det du som får oroa dig :tungan

God jul på er alla
001.gif

Nu vänder det så snart är det dax att väcka hojen från vintervilan :tummenupp

//Daniel

Asso en sån däringa jetbike som Jay Leno har, men den fan går ju knappt o svänga med så när det gäller varvningar är det du som får oroa dig :tungan

Jetbike passar ju bra. Finns ju en bana för sånna en liten bit från Sturup. Man får bara se upp för dom lite större jetbikesen :gnissla

Host host... han sa "den snabbaste motorcykeln som finns" , ingen liten moppe...:7peta

Mvh
Ledamot i
Sydskanes Emse

Men hur kan en slyn...ehh.....hynd..ehh..honda menar jag köra fort med en klump uppepå? :va

:tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...