En pundare försökte sno mina däck!

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer
Nyss knackade grannen på min dörr o sade att det står en kille o lastar in mina bättre beg e-däck i sin bil! va fan tänkte jag o rusade ut, vad är det som händer skrek jag, killen som höll ett beg set med Bridgestone (18 tum) i handen sade att han skulle ha dem till sin CRF 450 cross (19 tum), nej jusst det, det passar ju inte mumlade han.
Du kan få KÖPA ett par framdäck sade ja o han började leta i sina fickor o fick fram en hundring, då såg jag att det låg flera däck i bilen o min granne som är libanes o väldigt upphetsad vid detta tillfälle hade sett att han hade lastat in även detta däck i bilen, han sade att det var hans däck, jag frågade vad det var för märke på det,-Dunlop sade han bestämt, jag såg att det var ett Bridgestone 403 o tog nu upp telefonen o sade att antingen ger du tillbaks det som är mitt eller så tar vi hit polisen, idioten gapade o skrek att han hade frågat grannen om han fick ta däcken o hävdade att om det låg ute så var det fritt fram att plocka (i hans värld kanske), fick tillbaks mitt däck o pundaren drog!
Gick in o ringde polisen som skulle hålla ögonen öppna!
Detta hände i Borås idag torsdag kl 1500, bilen är en skabbig Jeep Cherokee m-grönmet reg nr REZ397 reggad på en kille i Malmö (målvakt säkert) avställd sedan 090928 killen är ca 190 cm Gbg dialekt smal, skäggstubb, byxorna vid knäna!
Håll ögonen öppna o håll i det som är er kärt!!

Stämmer födelseår på ägaren med någon av dessa?

Sveriges tio värsta P-syndare:

1) Man, född 1974, Malmö, 4 992 828 kronor
2) Man, född 1960, Malmö, 3 456 450 kronor

3) Man, född 1974, okänt, 2 961 819 kronor
4) Man, född 1979, Malmö, 2 582 552 kronor
5) Man, född 1958, Göteborg, 2 355 250 kronor
6) Man, född 1973, Oxie, 2 210 625 kronor
7) Man, född 1979, Södertälje, 2 150 025 kronor
8) Man, född 1962, Malmö, 2 127 291 kronor
9) Man, född 1963, Spånga, 2 084 125 kronor
10) Man, född 1985, Danmark, 1 701 412 kronor

(riktiga namn finns säkert på flashback men dit kan jag knappast surfa från jobbet)

Varför inte?

Vekt att inte slå skiten ur pundaren för-resten.

han var 190 cm lång + att jag bröt nyckelbenet för 3v sedan så högerkroken är inte vad den borde:huvet grannen däremot som är libanes o har en pizzeria i huset var nära att springa in efter kebab-kniven:tummenupp

han var 190 cm lång + att jag bröt nyckelbenet för 3v sedan så högerkroken är inte vad den borde:huvet grannen däremot som är libanes o har en pizzeria i huset var nära att springa in efter kebab-kniven:tummenupp

Pizzakillarna är urtrevliga, synd bara att N-malm inte längre är vad det en gång var...Håll koll på hojarna, han kan säkert mkt väl vara ute efter dom & plockade däcken som svepskäl...

:D
Han verkar helt sjuk, mer sånt!!!!

Han blev rånad på dagskassan en gång, själv var jag i garaget o pysslade när han kommer utspringande med en 30 cm kniv i handen o kastar sig i sin bil o kör efter dräggen som norpade hans kassa! hade han fått tag på dem så......

påminner om killen som kom in på vår gräsmatta och tog 4-5 solstolar sen körde iväg :va

Fan borde vara skottpengar på sånna jävla typer! Du skulle jobbat lite på grannen om kebabkniven. Nu när han kom billigt undan rånar han säkert någon annan.

Han blev rånad på dagskassan en gång, själv var jag i garaget o pysslade när han kommer utspringande med en 30 cm kniv i handen o kastar sig i sin bil o kör efter dräggen som norpade hans kassa! hade han fått tag på dem så......

Dem hade inte fått en chans ,galen libanes med kebab kniv är fan inte å leka me!!!! :D
Kände en libanes också en gång ,han tjuv rökte redan i sexan. :galen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...