En miljon svenska män vill ligga med Linda Rosing. Är du en av dem?

Din relation till Linda?

• Antal röstningar
    0

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Färsk statistik från GFK, baserad på 694 djupintervjuer, visar nämligen att var tredje svensk man vill ha någon slags relation med tv-stjärnan. Var femte vill att det ska vara en kärleksrelation, vilket betyder att nästan en miljon vill att hon ska vara deras flickvän, hustru eller älskarinna.

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1359375/var-tredje-drommer-om-linda

Hur ser underlaget på SH ut?

(poll kommer)

Det mest intressanta är ju att hon påstår att hon är framgångsrik! :D
Inom vilket område är den skatan framgångsrik? Hon har ju för fan misslyckats med precis ALLA sina "yrkesval".

TV-kändis, pokerproffs, föreläsare, porraktris. :huvet

Klart man vill dra över henne!

Faddes ex. Du vet.

Faktiskt inte. Fadde är bara en av många dörrvakter för mig. Jag får erkänna att namnet Linda Rosing känns bekant från löpsedlar, men jag läser ju sällan expressen eller aftonbladet.

Jag stog o snackade med en tjej i 40min om allt mellan himmel o jord på Mötley Crues aftershow party på Behrns, Fick en kram av henne o sedan gick jag tillbaka till polarna o fick reda på att det var just Linda Rosing jag stått o snackat med, Haha
Jag är ju inte prenumerant av Se&Hör om man säger så, Haha =S

Jag stog o snackade med en tjej i 40min om allt mellan himmel o jord på Mötley Crues aftershow party på Behrns, Fick en kram av henne o sedan gick jag tillbaka till polarna o fick reda på att det var just Linda Rosing jag stått o snackat med, Haha
Jag är ju inte prenumerant av Se&Hör om man säger så, Haha =S

Men vill du ligga med henne?

Jag vill ligga med henne bara för att kunna säga att jag gjort det. Kul grej att ta upp på nästa ölkväll. :banana

Donnan i mitten känner jag igen från bögeriet.
Menar du verkligen att den manlige damfrisörskan är en fruktkaka? Ibland undrar man vart världen är på väg... :gnissla

Eller för att hålla mig till ämnet: Nej, jag vill inte ligga med Linda Rosing.

Hade jag inte tjej skulle jag lätt kunna tänka mig att dra över henne om jag visste att hon var diseasefri osv. Jag gillar att dominera den typen av brudar.:whip Hjärndöda och fuskpattar. Just the way i like it.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph