En lysande ide!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Ni moderatorer har ju sånt hårt jobb med att plocka bort folk så jag tänkte komma med en lösning.
Brevid knappen "Rapportera inlägg" så ligger knappen "Voteban 1week" och/eller någon annan tidsrymd.
Självklart ska inte användaren som blir bannad se vilka som bannade honom.
På så sätt försvinner ju alla jobbiga utan polare.
Skitsmart, eller hur!

Edit; Såklart...

Last edited:
Nja, nästan. Om nån annan vill ha credd för det så PMa mig. Vi får väl splitta på belöningen.

Nä, reglerna är ju inte riktigt klara. Ska man behöva bli votad av säg 50pers eller räcker det med 20?

Och nu när jag är bakis och kreativ, vad tycker ni om iden med en karta som klarlägger alla buksvågerbanden mellan medlemarna här? Det skulle ju underlätta på krogkvällarna minst sagt.

Victor skrev:
Nä, reglerna är ju inte riktigt klara. Ska man behöva bli votad av säg 50pers eller räcker det med 20?

Och nu när jag är bakis och kreativ, vad tycker ni om iden med en karta som klarlägger alla buksvågerbanden mellan medlemarna här? Det skulle ju underlätta på krogkvällarna minst sagt.

men typ om man skriver "jag älskar glidare" så kommer man ju bli bannad verkar inte vara en bra idé bättre då om en moderator läser och tolkar idiot inlägget om swedie kunde ordna fler moderatorer kanske:rolleyes:

Victor skrev:

Bara för att du vill skryta nu igen ?

Victor skrev:

Nä, det är ingen god idé. Jag vill nog inte veta. Dessutom skulle den kartan inte få plats på servern, ty den expanderar lavinartat. Kartan, inte servern.

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back