En liten ursäkt till alla er som körde på Gelleråsen den 14/7

streetgixxer

FSRacing Supermoto/Trial
Gick med
5 Dec 2006
Hoj
KTM 500 SM -12,Orion 125cc fiddy -09
Jo till alla er som körde på Gelleråsen onsdagen den 14/7 så vill jag be om ursäkt om ni inte fick köra något mer efter ambulansen hade vart ute, det var nämnligen jag som drog en highsider och blev kvar ett tag på asfalten.

Jag har inget minne från den dagen så jag vet inte vad jag gjorde för fel, troligen gasade för mycket om det var en highsider hehe

Men ja hoppas alla fick fortsätta att köra och hade det kul.
Jag kommer ev igen nästa träning och ska då försöka att inte vurpa. haha:D

Vill oxå passa på att tacka alla funktionärer och förare som hjälpte till, har som sagt inget minne av vilka som va där.

mene kör hårt!!

//Den som inte kan hålla sig på 2 hjul:tummenupp

14/7

tycker inte du behöver be om ursäkt, sånt händer, det såg lite otäckt ut när du låg där och sov.

bra att det gick bra med dig!!:tummenupp

Hur gick det med moppen?

jorå den klarade sig hyffsat bra, hela sidan är skrapad men de gör inte så mkt, båda fotpinnarna är körda samt kopplingen/kopplingshandtaget gick åt skogen, sen klippte ambulanspersonalen upp mitt skinnställ, underställ samt ryggskydd, och hjälmen är långt ifrån godkänd hehe men men,, som sagt bara ladda om o komma tillbaka.:D

Uj...såg bara dammolnet från depån, vi var färdigåkta för dagen och siktade på bad.

Var det i utgången på esset, vänstern ut på rakan ned mot ejes? :) Gött att det gick såpass bra ändå, hojar går att reparera. :)

Uj...såg bara dammolnet från depån, vi var färdigåkta för dagen och siktade på bad.

Var det i utgången på esset, vänstern ut på rakan ned mot ejes? :) Gött att det gick såpass bra ändå, hojar går att reparera. :)

som jag hört va det bara i ejes kurva, har noll minne från den dagen, de e utsuddat tyvärr

Det behöver inte ursäktas. Vi går alla omkull förr eller senare. Skönt att du klarade dig så pass bra som du gjorde iaf. Alltid otäckt när man åker förbi någon som är helt orörlig på marken efter en krash..:näsblod

påt igen bara så ses vi någon onsdag i ejes, med båda hjulen i backen:tummenupp

hällre att plocka upp en kompis på banan än i diket på allmänväg.
när en viss pulka hade kört av vägen sommarn 2008 fick man kallakårar när personen låg och "sov" man vet aldrig vad dem soppat i, i diket.

på så sätt är de "skönt" med bana

tur att du kvickna till på sjukan sen :)

Den här gången var det du, nästa gång är det jag. Inga som helst problem, huvudsaken är att sjukvårdarna får göra sitt jobb.

hehe härligt:D jo nu är knät sönder tyvärr, ledbandet och muskelfästet så ja blir borta från hojjen tills nästa sesång, men då hinner man fixa hojjen o nya grejjer, så e man fit for fight direkt nästa sommar..

:tummenupp tackar och hare fint o en fortsatt trevligt sommar:)

hehe härligt:D jo nu är knät sönder tyvärr, ledbandet och muskelfästet så ja blir borta från hojjen tills nästa sesång, men då hinner man fixa hojjen o nya grejjer, så e man fit for fight direkt nästa sommar..

:tummenupp tackar och hare fint o en fortsatt trevligt sommar:)

Härligt att du verkar klarat dig bra under omständigheterna:) Jag lyckades med något liknande i depåkurvan veckan före dig. Vi får båda skruva hoj tills nästa år och det verkar som att vi får konkurera om delar till våra hojar med;) Gixxrar kan vara lite övermotoriserade verkar det som :D läk väl:)

Word, fick nytt ställ genom hemförsäkringen som jag hade genom facket..!

Behöver man kvitto från inköp för att kunna använda hemförsäkringen?

Last edited:
Behöver man kvitto från inköp för att kunna använda hemförsäkringen?[/QUOTE]

jo man måste ha ett kvitto, det underlättar iaf för dig och försäkringsbolaget, själv har jag inte hunnit skicka in några papper än, så ja va på lelles mc idag o köpte mig ett nytt ställ o hjälm, så nu ska man försöka få ut en del av försäkringen...hoppas jag hehe

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien