Jag märker att när jag sitter i min bil så kör jag nästan helt lagligt och ligger max 10km/t över hastighetsbegränsningen (vilket gör att jag antagligen ligger bara strax över den då hasighetsmätaren visar fel speciellt på gamla bilar som min)... Med andra ord så gubbköra jag... och jag skäms inte för det utan jag suckar istället åt alla dårar som kör förbi i högfart.
MEN...
När jag kör hoj så har jag jättesvårt att hålla hastighetsbegränsningar. Jag blir uttråkad eller något. Är det tättraffik så kör jag hyfsad men är det tomt på på motorvägarna osv så kan jag köra hur fort som helst...
Vad händer i min hjärna? Varför är jag som två helt olika personer när jag kör bil j.f. med båge? Är ni också så här?
Jag är speciellt intresserad av Chrolos respons då han arbetar inom området...
MEN...
När jag kör hoj så har jag jättesvårt att hålla hastighetsbegränsningar. Jag blir uttråkad eller något. Är det tättraffik så kör jag hyfsad men är det tomt på på motorvägarna osv så kan jag köra hur fort som helst...
Vad händer i min hjärna? Varför är jag som två helt olika personer när jag kör bil j.f. med båge? Är ni också så här?
Jag är speciellt intresserad av Chrolos respons då han arbetar inom området...