Halloj!
Har lagt ut hojen på blocket. Det går trögt, får inte sålt på den men många "seriösa" mailar. Men den här jäveln förstår jag mig inte på:
Mail 1:
hur fort går den ostrypt då ..?
Svar: Är du intresserad får du reda på det själv.
Mail 2: men jag är intresserad och därför frågar jag hur fort den går ..!
Svar: Det är du tydligen inte. Sluta ödsla min tid, jag vill inte ha några brevvänner.
Mail 3: men ... eru seriös eller .. vill du ha skiten sold eller ..?? hur fort gåren
..?
Svar: Ungefär 310 km/h. Kul va? Köp den nu då.
Mail 4: men fuck u .. varför kan du inte bara säg .. skämms nu eller ..!?
--------------------------------------------------------------------------
Sista brevet fick jag inte med, men jag minns att jag avslutade ganska gött. Kan säga att den här grabben ringde inte heller, så jag visste att han var oseriös. Händer detta er? Eller är det bara så för att min hoj är en sådan som uppmärksammas av fjortisar?
Har lagt ut hojen på blocket. Det går trögt, får inte sålt på den men många "seriösa" mailar. Men den här jäveln förstår jag mig inte på:
Mail 1:
hur fort går den ostrypt då ..?
Svar: Är du intresserad får du reda på det själv.
Mail 2: men jag är intresserad och därför frågar jag hur fort den går ..!
Svar: Det är du tydligen inte. Sluta ödsla min tid, jag vill inte ha några brevvänner.
Mail 3: men ... eru seriös eller .. vill du ha skiten sold eller ..?? hur fort gåren
..?
Svar: Ungefär 310 km/h. Kul va? Köp den nu då.
Mail 4: men fuck u .. varför kan du inte bara säg .. skämms nu eller ..!?
--------------------------------------------------------------------------
Sista brevet fick jag inte med, men jag minns att jag avslutade ganska gött. Kan säga att den här grabben ringde inte heller, så jag visste att han var oseriös. Händer detta er? Eller är det bara så för att min hoj är en sådan som uppmärksammas av fjortisar?