En härlig onsdagsträning på falken

-Hjalmarsson-

Fortfarande Rookie
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
GSXR1100-86, GSX750R -87, VTR1000F, GSXR750/1100-88, CBR600 -87
Det är så j-a skönt när man äntligen kör fortare än förra året. Det är ju fan att det ska ta en hel säsong bara. Men skit i det, ikväll slog man till med ett gäng 48:tider, 48,33 mer exakt. Kul när man bestämt sig för att köra sin första Rookietävling. :)

Bra kört! Det är nog på tiden att du får lite raceerfarenhet också. Du hade kvalat 13:de i det senaste VEIDEC Trophy racet där.
Lycka till på dit första race iaf!! :tummenupp

Last edited:
Martinus skrev:
2422882 Det är så j-a skönt när man äntligen kör fortare än förra året. Det är ju fan att det ska ta en hel säsong bara. Men skit i det, ikväll slog man till med ett gäng 48:tider, 48,33 mer exakt. Kul när man bestämt sig för att köra sin första Rookietävling. :)
Där ser du att #63 is the magic number, synd bara att numret redan är taget i R-600.

Martinus skrev:
2422882 Det är så j-a skönt när man äntligen kör fortare än förra året. Det är ju fan att det ska ta en hel säsong bara. Men skit i det, ikväll slog man till med ett gäng 48:tider, 48,33 mer exakt. Kul när man bestämt sig för att köra sin första Rookietävling. :)

Yeah sure, skitball träning på Falken.

Suger

Edit: Inte att du körde fort, utan att jag fick åka hem....

Last edited:
Martinus skrev:

Vasst!!! Det är väl till stor del effekter av ett väl planerat ERF-år i ett extremt lovande talangfullt team :)

Lycka till på racet :tummenupp

ZoulFly skrev:
2423296 Vasst!!! Det är väl till stor del effekter av ett väl planerat ERF-år i ett extremt lovande talangfullt team :)

Lycka till på racet :tummenupp
Vi har lärt Martinus allt vi kan, RRacer berättade hemliga sagor om sitt livs race på Poznan där han dominerade totalt, jag har mentalt peppat Martinus att han kan komma ner på låga 48:or i år.

Trots en medioker start i ERF med DNF på Falken då vi kallade Martinus "soppatorsken" samt fjollvurpan på Åsen i första böj så har Martinus nu mognat som förare och är snart redo för MotoGP (Han tror det iaf).

Strider skrev:
2423609 48,3 på en gammal gunghäst, det är bra det. :tummenupp

Jag har inte glömt bort att du har lovat gratis öl tills jag somnar den dan jag kör fortare än Mossberg. På falken är det nog rätt nära den gränsen nu. :tummenupp

Fungerade era lap-timers som dom skulle igår. Börjar undra eftersom mina tider var ovanligt låga?

Strul

PeterM skrev:
2424854 Fungerade era lap-timers som dom skulle igår. Börjar undra eftersom mina tider var ovanligt låga?

Nä de va 3 sändare ute,det strula en hel del !!
förkökte köra fort hela tiden och fick 52 tider ??
i slutet på sista passet tog nån ner sin sändare och då börja 47 tiderna komma !! lyckades med en 47,10. hyffst nöjd :rolleyes:

spyan skrev:
2425864 Nä de va 3 sändare ute,det strula en hel del !!
i slutet på sista passet tog nån ner sin sändare och då börja 47 tiderna komma !! lyckades med en 47,10. hyffst nöjd :rolleyes:
Jaha det var så det gick till när Martinus fick 48.33.

GSXR1100R skrev:
2426116 Jaha det var så det gick till när Martinus fick 48.33.

Visst vore det fantastiskt trist om laptimern visade fel och jag fortfarande bara körde mina sura 49:or. Det enda som kan visa motsatsen är en transponder på kvalet om tre veckor. :va

Martinus skrev:
2426267 Visst vore det fantastiskt trist om laptimern visade fel och jag fortfarande bara körde mina sura 49:or. Det enda som kan visa motsatsen är en transponder på kvalet om tre veckor. :va
Du är ändå snabbare än mig hursomhelst :pannkyss

spyan skrev:
2425864 Nä de va 3 sändare ute,det strula en hel del !!

Ja då kanske min tid stämde iallafall då, för jag fick 48,29 på något av de sista varven på sista passet, och några andra 48:or på andra passet med däck från förra året.
Jag hade i och för sig inga jättekonstiga tider som typ dubbla som man kan få ibland, men det kändes lite väl enkelt.:)

Ja 47.10 e ju hyffsat. Låg bakom er ett litet tag men det gick för fort, men det var nog då jag satte min bästa tid.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman