En häääärlig dag på Kinnekulle!

Pillis

Jag begär inget men vill ha allt...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
En familjeräser...Emmaljunga City Cross -07
Trevligt att få träffa några av Er idag, hoppas det blir fler tillfällen för ni verkar ju såååå trevliga hela bunten! :)

Har haft en toppen dag fast jag kunde klarat mej UTAN den lilla lappen jag fick av farbror blå på vägen hem.....1000 spänn i böter för fortkörning...men men...nån gång ska vara den första! :tungan Hoppas att ni andra hade bättre flyt på vägen hem...

Sköt om Er!!

/Pillis

Vaddå.. du kör väl aldrig för fort :tungan

Affe_R1 skrev:
Vaddå.. du kör väl aldrig för fort :tungan

Så sant, så sant...d har ju bara hänt EN GÅNG och d va en gång för mycket *skrattar* Fast folk som jävlas m surkärringar i rondeller ska väl inte yttra sej....sånt där kan nog oxå straffa sej så småningom!! :lol

Pillis skrev:
Så sant, så sant...d har ju bara hänt EN GÅNG och d va en gång för mycket *skrattar* Fast folk som jävlas m surkärringar i rondeller ska väl inte yttra sej....sånt där kan nog oxå straffa sej så småningom!! :lol
Nu har jag ingen aaaaaaning om vad du pratar om :va

Dessutom så var kärring dum i huvudet :kocko
det är klart att jag ska få tränga mig före henne !! :hihi

Last edited:
Affe_R1 skrev:
Nu har jag ingen aaaaaaning om vad du pratar om :va

Dessutom så var kärring dum i huvudet :kocko
det är klart att jag ska få tränga mig före henne !! :hihi

Du har rätt.....väck m surkärringar överhuvudtaget i trafiken!!!! Själv är jag ju iaf ALDRIG d minsta sur el aggressiv i trafiken :rolleyes:
:tungan :tungan :tungan

Ja, helt OK bana - lite långt att åka bara... 69 mil på mätaren när jag kom hem (en avstickare till Sala inkluderat). Lagom med sol och värme också :tummenupp

Kanondag

:tummenupp En riktig kanondag och vilken härlig bana helt klart den roligaste jag kört på även om det är den enda och första också, men från ett osäkert drummlande till hyfsat flyt på slutet med lite mer fart in i kurvorna.

Hemresan gick bra Kom i fatt en kawa mellan Hummelsta och Enköping som hängde på till Litslena någon härifrån.

:) såg jag ut resten av kvällen natten och morgonen.

Pertan skrev:
Hemresan gick bra Kom i fatt en kawa mellan Hummelsta och Enköping som hängde på till Litslena någon härifrån.

Jamen. Det var jag som låg och fiskörde i bilkön. Trevligt med lite sällskap där. Och kan bara instämma i att dagen på KK var helt lysande.

Sphyrna skrev:
Jamen. Det var jag som låg och fiskörde i bilkön. Trevligt med lite sällskap där. Och kan bara instämma i att dagen på KK var helt lysande.

Hähä....tur att du skickade iväg mig så att jag fick åka själv... :) Mitt tempo va...hmm... ganska långt ifrån fiskörning...!! :D Fast två snutbilar i motsatt riktning fick mig att slå av en anings... men inte långvarigt.

Det va en kanondag på Kullen... :tummenupp och det är alltid trevligt att träffa lite sporthojare.!!

//MadH

Madhonda skrev:
Hähä....tur att du skickade iväg mig så att jag fick åka själv... :) Mitt tempo va...hmm... ganska långt ifrån fiskörning...!! :D Fast två snutbilar i motsatt riktning fick mig att slå av en anings... men inte långvarigt.

Det va en kanondag på Kullen... :tummenupp och det är alltid trevligt att träffa lite sporthojare.!!

//MadH

Ankie och jag höll oxå vårt "eget tempo" :tungan .... D va
bara i Västerås vi fick hicka men annars var det "fri fart" hela
vägen :rolleyes:

Nog var det en höjdardag på Kullen minsann! Mycket bättre än så där blir det inte. Fint väder, mycket åktid och bara trevligt folk. :banana

Stefan Magnusson ville låta meddela alla som var där och körde att om ni mailar honom på stefan39magnusson@hotmail.com så kan han skicka rabattkupongen på Dunlopdäck som utlovades. Info finns här!

Bilder från dagens kurviga övningar kommer snart.

Penguin skrev:
Nog var det en höjdardag på Kullen minsann! Mycket bättre än så där blir det inte. Fint väder, mycket åktid och bara trevligt folk. :banana

Stefan Magnusson ville låta meddela alla som var där och körde att om ni mailar honom på stefan39magnusson@hotmail.com så kan han skicka rabattkupongen på Dunlopdäck som utlovades. Info finns här!

Bilder från dagens kurviga övningar kommer snart.

Så du höll dig på hjulen i alla fall... :tummenupp

Jag har varit ute och gått med min hoj i helgen!
Jätte kul faktiskt! :tungan

Madhonda skrev:
Hähä....tur att du skickade iväg mig så att jag fick åka själv... :) Mitt tempo va...hmm... ganska långt ifrån fiskörning...!!
Nu fattar jag ingenting. Jag låg och fiskörde i ditt tempo eftersom jag blev van vid det på vägen ner. ... eller nåja...
Stort tack till den bil som blinkade med bromsljusen eftersom han hade farbror blå framför sig lite tidigare på resan. Just då var det mer äkta MadH-tempo som gällde.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka