Eliminera mc-olyckor totalt!

Varför kan inte folk använda blinkers för?
http://www.wackyvids.com/movies/2wheelstacks/127/motorcycleaccident.html

Nu tolkade jag det som heldragen linje (nån som vet säkert) men man ska väl för h***ete använda blinkers ändå? Jag blir skogstokig på folk som inte använder blinkers.
Man väntar snällt på att få köra ut på tex en huvudled och sen ser man att bilen som man väntat på SVÄNGER! Då har man kunnat kört för länge sen.

Tack nu känns det bättre...

DR_Gonzo skrev:
Varför kan inte folk använda blinkers för?
http://www.wackyvids.com/movies/2wheelstacks/127/motorcycleaccident.html

Nu tolkade jag det som heldragen linje (nån som vet säkert) men man ska väl för h***ete använda blinkers ändå? Jag blir skogstokig på folk som inte använder blinkers.
Man väntar snällt på att få köra ut på tex en huvudled och sen ser man att bilen som man väntat på SVÄNGER! Då har man kunnat kört för länge sen.

Tack nu känns det bättre...

mm det är alltid bilisternas fel :hihi :fyllisar

Mr_Malossi skrev:
mm det är alltid bilisternas fel :hihi :fyllisar

Man kan ju kolla bakåt iallefall... Om man blir omkörd av en mc precis, Så kan man ju titta om det kommer nån mer.. Men neeeeeeeeeeeej det går inte bara svänga.... :kocko en jävla idiot helt enkelt.... Nu va det nog motorcyklistens fel oxå (TROR JAG) eftersom det va heldragen linje!

Mögel skrev:
Man kan ju kolla bakåt iallefall... Om man blir omkörd av en mc precis, Så kan man ju titta om det kommer nån mer.. Men neeeeeeeeeeeej det går inte bara svänga.... :kocko en jävla idiot helt enkelt.... Nu va det nog motorcyklistens fel oxå (TROR JAG) eftersom det va heldragen linje!

Japp i detta fall var det bägges fel :(

Mögel skrev:
Nu va det nog motorcyklistens fel oxå (TROR JAG) eftersom det va heldragen linje!

Det där var väl ändå från staterna? Då är det ju heldraget överallt i många fall!!

Sen är det hojens "fel" iaf, man borde veta att bilister är dumma i huvet (borde ingå i körkortsutbildningen att få veta det) och då kör man fan inte om precis vid en korsning oavsett!

bra länk allt finns, kastade just bort en hel kväll med att sitta och titta på filmer, skönt att se sporthojs sida igen :pannkyss

Hahahaha!! Kolla filmen längst ner istället när boxaren nitar motståndaren innan matchen för att han gör...hrmm...ja...a gay move?
:rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...