StunterGirl
Ny medlem
Tja!
Fick hem nya hojen igår, och förra ägaren berättade att det var ett elfel på hojen.
Lysen,blinkers osv funkar inte alls..han hade ingenaning om vad som hade hänt, har för mig att den vart så sen ägaren innan haft den.
Men ivarjefall så måste jag få fix på det.
Dock är jag personligen obeskrivligt kass på att hantera el osv, skulle jag ge mig på det själv skulle det bli ännu mer knas än vad det redan är.
Frågat massa hojfolk om vad problemet kan vara, men får samma svar från alla att ingen har erfarenhet av husaberg.
Så..finns det någon där ute som kan tänka sig hjälpa mig? Kika igenom hojen?
Vore så grymt snällt, självklart får (du) ersättning för det..
Kanske dax att man ska gå nån meck kurs..
Husabergen är en 02, om det har någon betydelse.
Någon som sa att det kunde vara så enkelt som att en säkring hade gått...men. ehm ja.. hjälp?..
Fick hem nya hojen igår, och förra ägaren berättade att det var ett elfel på hojen.
Lysen,blinkers osv funkar inte alls..han hade ingenaning om vad som hade hänt, har för mig att den vart så sen ägaren innan haft den.
Men ivarjefall så måste jag få fix på det.
Dock är jag personligen obeskrivligt kass på att hantera el osv, skulle jag ge mig på det själv skulle det bli ännu mer knas än vad det redan är.

Frågat massa hojfolk om vad problemet kan vara, men får samma svar från alla att ingen har erfarenhet av husaberg.
Så..finns det någon där ute som kan tänka sig hjälpa mig? Kika igenom hojen?
Vore så grymt snällt, självklart får (du) ersättning för det..
Kanske dax att man ska gå nån meck kurs..

Husabergen är en 02, om det har någon betydelse.
Någon som sa att det kunde vara så enkelt som att en säkring hade gått...men. ehm ja.. hjälp?..