ELFA-Hyllsystem

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
E på jakt efter en massa hyllor och skräp för att inreda min nya fina skjudörrsgarderobsarrangemang.
Noterade då att ELFAs grejer e fan inte billigt. Dock så har dom ju allt som man kan tänkas behöva.
Finns det något företag som har bra priser på Elfas grejer? Krauta,Hornbach och Bauhaus ligger ju på samma nivå.:va

Orkar du i värsta fall vänta ett tag så brukar K-Rauta och liknande ha 25% då och då. Jag gjorde en 2,70 hög och 2,30 bred garderob med tre skjutdörrar. Fan vad mycket som rymdes där. Skönt att slippa ha skinnställ och MC-grejer framme i hallen och så rymdes massor med vanliga kläder och annat. Tror jag gav 17000 med inredning och dörrar så 25% var en hyfsad sparad slant för mig.

PS. Registrera dig på byggahus.se och fråga där. De brukar ha koll på sånt i deras forum.

Ikea har. Men deras system är inte så omfattande och inte kompatibelt med ELFA. Bauhaus säljer Pelly om jag inte missminner och det är nästan identiskt med ELFA.

Byggmax har en del tror jag, men kanske inte så brett sortiment,

Har ELFA i våran "walk in closet". Lätt att variera och och sätta upp och det är nu ordning och reda :banana (gången får inte blockeras). Supernöjd :tummenupp.

Köptes på Coop med 20% rabatt om jag inte minns fel.

Ska köpa ELFA skjutdörrar i hallen, även det fanns på Coop ,om jag inte finner något annat i möbelmeckat Tibromen det får bli en senare investering.

Last edited:
Woody i Järna!

Hörrö, jag bor också i Södertälje och läste i LT att Woody i Järna (tror jag det var) har 30% på ELFA-system just nu. Ring dem och kolla, jag kan inte kolla för tidningen är borta men jag är inte 100% säker att det var i Järna. Det stod www.woody.se i annonsen också men hittar inget där så det kanske är en lokal grej.

http://www.woody.se/jarna

Hörrö, jag bor också i Södertälje och läste i LT att Woody i Järna (tror jag det var) har 30% på ELFA-system just nu. Ring dem och kolla, jag kan inte kolla för tidningen är borta men jag är inte 100% säker att det var i Järna. Det stod www.woody.se i annonsen också men hittar inget där så det kanske är en lokal grej.

http://www.woody.se/jarna

Grejt.
Ringde och snckade med dom och dom har 30% på hela ELFAs sortiment (inte dörrar,där var det 20%) hela veckan ut. Nu ska vi shoppa lite.
:tummenupp

Have fun! :) Köp de stålgrå/silverfärgade prylarna som känns lite mer 2000-tal och är rätt neutrala vad gäller damm och annat.

Grejt.
Ringde och snckade med dom och dom har 30% på hela ELFAs sortiment (inte dörrar,där var det 20%) hela veckan ut. Nu ska vi shoppa lite.
:tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...