XBlackbirdX
Slav
så här ligger det till:
köpte en zx9r för några veckor sedan, fick reda på att batteriet var kasst,
köpte nytt orginal gelbatteri och lät handlaren ladda upp det, i med skiten och visst,den starta direkt!
nu, ca 2 veckor senare tänkte jag ut och testa nya skinnstället. hojjen startade på första trycket! inga problem, ute och körde i ca 15 min (kallt och blåsigt)
när jag sedan rullar upp på uppfarten i friläge dör hojjen!!
va fan, tryckte igång den igen...höll sig några sekunder sen dog den igen!
några desperata försök senare händer det inte ett skit när jag ska trycka igång den.
stendöd, alla lampor osv lyser med full styrka.
in med hojjen i garaget och på med startkablar mellan brorsans o min hojj, och min hojj startade direkt...lät den gå någon minut för att sedan testa och trycka igång själv...den försöker starta men lyckas inte, och efter ett tag händer inte ett skit nä jag trycker...
några ideér??
mvh niclas
köpte en zx9r för några veckor sedan, fick reda på att batteriet var kasst,
köpte nytt orginal gelbatteri och lät handlaren ladda upp det, i med skiten och visst,den starta direkt!
nu, ca 2 veckor senare tänkte jag ut och testa nya skinnstället. hojjen startade på första trycket! inga problem, ute och körde i ca 15 min (kallt och blåsigt)

när jag sedan rullar upp på uppfarten i friläge dör hojjen!!
va fan, tryckte igång den igen...höll sig några sekunder sen dog den igen!
några desperata försök senare händer det inte ett skit när jag ska trycka igång den.
stendöd, alla lampor osv lyser med full styrka.
in med hojjen i garaget och på med startkablar mellan brorsans o min hojj, och min hojj startade direkt...lät den gå någon minut för att sedan testa och trycka igång själv...den försöker starta men lyckas inte, och efter ett tag händer inte ett skit nä jag trycker...
några ideér??
mvh niclas