🏍🏖Ekerö runt 2025🏝🏍

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
⚠ 24 maj med "Åkeriet", bosatta pĂ„ pĂ„ "öjn".

✅ VĂ„r Ă„rliga tur "Ekerö runt" körs vi ihop med hĂ€rliga gĂ€nget i "Åkeriet" frĂ„n Ekerö. Samling stora parkeringen utanför Drottningholms slott 10.30 dĂ€r kungaparet vinkar av oss😉

⚠ Har pratat med Lena och Christer nu som bor mittemot Rosenhills Musteri inför denna turen. Christer har Sveriges största (3e i vĂ€rlden) samling av Benelli motorcyklar och Lena har nordens största odling av groddar. Vi Ă€r hjĂ€rtligt vĂ€lkomna pĂ„ ett besök pĂ„ denna turen🙂

✅ Brukar att vara en mycket trevlig och uppskattad tur dĂ€r vi ser en del smultronstĂ€llen pĂ„ öjn. Blir förmodligen lite sen lunch (HovgĂ„rden?), sĂ„ se till att ha kĂ€kat nĂ„got innan "clutch out". Ute i god tid sĂ„ att ni inte hittar pĂ„ nĂ„got annat fuffens den dagen😁 Bilden frĂ„n stenbrottet, Stenhamra.Screenshot_20250513_180144_Facebook.jpg

Bifogat

• Screenshot_20250513_180144_Facebook.jpg
    Screenshot_20250513_180144_Facebook.jpg
    260.7 KB · Visningar: 6
Last edited:
⚠ 24 maj med "Åkeriet bosatta pĂ„ ön. Samling

✅ VĂ„r Ă„rliga tur "Ekerö runt" körs vi ihop med hĂ€rliga gĂ€nget i "Åkeriet" frĂ„n Ekerö. Samling stora parkeringen utanför Drottningholms slott 10.30 dĂ€r kungaparet vinkar av oss😉

⚠ Har pratat med Lena och Christer nu som bor mittemot Rosenhills Musteri inför denna turen. Christer har Sveriges största (3e i vĂ€rlden) samling av Benelli motorcyklar och Lena har nordens största odling av groddar. Vi Ă€r hjĂ€rtligt vĂ€lkomna pĂ„ ett besök pĂ„ denna turen🙂

✅ Brukar att vara en mycket trevlig och uppskattad tur dĂ€r vi ser en del smultronstĂ€llen pĂ„ öjn. Blir förmodligen lite sen lunch (HovgĂ„rden?), sĂ„ se till att ha kĂ€kat nĂ„got innan "clutch out". Ute i god tid sĂ„ att ni inte hittar pĂ„ nĂ„got annat fuffens den dagen😁 Bilden frĂ„n stenbrottet, Stenhamra.View attachment 515044

Jag hÄller pÄ med pensionstrÀning sÄ jag har naturligtvis redan bokat annat. Men det Àr en trevlig tillstÀllning. :tummenupp

Jag hÄller pÄ med pensionstrÀning sÄ jag har naturligtvis redan bokat annat. Men det Àr en trevlig tillstÀllning. :tummenupp
Haha, va f-n Àr pensionstrÀning? TrÀnar du pÄ att dricka rödvin och spela boule som förberedelse inför pensioneringen?:krama

• Haha
Reaktioner: JPT
Haha, va f-n Àr pensionstrÀning? TrÀnar du pÄ att dricka rödvin och spela boule som förberedelse inför pensioneringen?:krama
TvÀrtom, en pensionerad kamrat berÀttade att hans problem Àr att han fortfarande har semester. Inte bara ett Peht-prov som Àr problem för honom dÀr.
SÄ det gÀller att inte slentriandricka öl i mitt fall, utan se till att det vilas och arbetas i lagom takt. Köra och underhÄlla motorcykel utan den stress som finns nÀr jag mÄste ta mig till jobbet.
Det gÄr sÄdÀr dÄ det Àr alldeles för mycket att göra men hela juli och augusti Àr jag borta frÄn jobbet. :tummenupp:banana

⚠ Vi blir mĂ„nga pĂ„ denna turen lördag, och hoppas ni som bor i "nĂ€rheten" och kan/vill haka pĂ„. En tur pĂ„ fina vĂ€gar och "mycket snack i liten verkstad"😀 VĂ€lkomna!😘

Bifogat

• Screenshot_20250521_054757_Facebook.jpg
    Screenshot_20250521_054757_Facebook.jpg
    80.4 KB · Visningar: 3
Nyheter
VinnarhjÀlmen utlÀmnad

Robin Axelsson lÀmnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!