Efterlyst tv3 NU!

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Hoj
X-11
Vilka jävla puckon i alla inslag i kvällens program.
Man blir tamme fan mörkrädd, vad är det som gått snett i samhället? Huvudansvaret har föräldrar/ förmyndare men varför blir det så här?
Vad ska vi göra för att slippa liknande händelser i fortsättningen?

Hade ju kunnat hoppas att dom hade hoppat på fel snubbe nästa gång så dom lärt sig en läxa. Skulle slagit in tänderna på den jäveln som filma med hans egna kamera.

Trodde dom var skitcoola när dom hoppa på två oskyldiga.

Verkar som om misshandeln som filmades klarnas upp... fyfan för dom, ut ur landet :kocko (börja inte tjaffsa nu)

efterlyst borde vara en självklarhet att se på.. glöm ej kl 20.00 nästa tors.

cRoC skrev:
Verkar som om misshandeln som filmades klarnas upp... fyfan för dom, ut ur landet :kocko (börja inte tjaffsa nu)

Japps, min mening med.
på TV4-nyheterna visade dom medvetet oskarpa bilder "för att männen inte skulle gå att identifiera"???????????
Vad f*n är det om? Kålhuven.
Som tur är har videon tydligen florerat RÄTT friskt på internet, smarta killar att slänga upp en sån video på nätet och sprida runt den :kocko
Fast ska dom åka och sen uuuuuuut med packet.

cRoC skrev:
Killen som skickade in videon krävde en laptop för den.. haha

Den betalar nog gladerligen han som blev sparkad som tack om inte tv3 gör det. Annars är faanimej jag beredd att vara med att samla in pengar till den makapären...

juha01 skrev:
Den betalar nog gladerligen han som blev sparkad som tack om inte tv3 gör det. Annars är faanimej jag beredd att vara med att samla in pengar till den makapären...

hehe jo men de va just nån som sa att filmen finns över hela nätet..

cRoC skrev:
Spela roll... Huvudsak att de som misshandlade stackarna åker fast eller hur?

Vilka jävla idiotjävlar till as det finns :huvet :mad:

Skönt de han sa med att de blev namngivna!

:tummenupp :tummenupp Efterlyst :tummenupp :tummenupp

Last edited:
cRoC skrev:
Japp, enligt Hasse Aro så har filmen kunnats ses av massor med folk på nätet.
Den lär ju inte ha stannat mellan polarna. Om man inte räknar polaren som skickade den till polaren som skickade den till polaren som skickade den till polaren som skickade den till polaren... Voilà, internet :hihi

cRoC skrev:

Kan inte annat än hålla med till 110%, tror inte allmänheten får en ökad sympati för invandrare genom denna misshandel.
Verkligheten idag är att att invandrarna står för den största andelen av de brott som begås i Sverige.

Hoppas verkligen att polisen får tag på dom och att dom åker på riktigt långa straff !

Last edited:
burner skrev:
Kan inte annat än hålla med till 110%, tror inte allmänheten får en ökad sympati för invandrare genom denna misshandel.
Verkligheten idag är att att invandrarna står för den största andelen av de brott som begås i Sverige.

Hoppas verkligen att polisen får tag på dom och att dom åker på riktigt långa straff !

Jag tror att du fått det där om bakfoten. Invandrarna står inte för den största delen av brotten. Däremot gör invandrare (norrmän, danskar, finnar inräknade) dubbelt så många brott som svenskarna i förhållande till hur många dom är.

Att observera, så gör "arbetare" tre gånger så mycket brott som en "tjändsteman". Vem ska du vara rädd för egentligen?

juha01 skrev:
Jag tror att du fått det där om bakfoten. Invandrarna står inte för den största delen av brotten.

Nu läste du inte mitt inlägg fullt ut, observera och jag skrev andel och inte delen.

Just för andelen så stämmer det jag skriver, jag skall försöka leta reda på länken till den informationen när jag kommer hem till mig egen dator.

Datorbutiken.com sponsrar med laptopen.

Brukar inte kolla Efterlyst men gjorde ett undantag i går pga den råa misshandeln. Börjar förstå varför de som ser på Efterlyst regelbundet har en del "fördomar" mot invandrare....

sandstream skrev:
Börjar förstå varför de som ser på Efterlyst regelbundet har en del "fördomar" mot invandrare....

Efter att ha varit ute ett par helger börjar jag få fördommar mot Schweppes... Har alltid sådan huvudvärk dagen efter jag druckit mycket Russian, Indian Water och Tonic.... :rolleyes:

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back