Efterlysning: Rask PBR:are med digitalkamera!!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Vi skulle ju så gärna vilja ha lite bilder på vår lilla guldklimp att skicka till släkt och vänner via mail (och lägga ut på forumet förstås), men vi har ju ingen digitalkamera. :(

Fast nu råkar vi ju också veta att det finns massor av sådana utspridda i PBR, tillsammans med tillhörande trevliga och tjänstvilliga medlemmar (ni alltså). Finns det någon som skulle kunna tänka sig att ta en sväng förbi sjukhuset idag för en kort photo session nere i B-husentrén?? Ring i så fall mig på 070/3208994 eller på vår telefon på BB 163497. Vore toppen.
//K

:tummenupp :D :p :)

min kamera ligger hemma och jag är på jobbet... kan du styra upp det på något vis så får du gärna låna min

Kjelle skrev:
Vi skulle ju så gärna vilja ha lite bilder på vår lilla guldklimp att skicka till släkt och vänner via mail (och lägga ut på forumet förstås), men vi har ju ingen digitalkamera. :(

Fast nu råkar vi ju också veta att det finns massor av sådana utspridda i PBR, tillsammans med tillhörande trevliga och tjänstvilliga medlemmar (ni alltså). Finns det någon som skulle kunna tänka sig att ta en sväng förbi sjukhuset idag för en kort photo session nere i B-husentrén?? Ring i så fall mig på 070/3208994 eller på vår telefon på BB 163497. Vore toppen.
//K

:tummenupp :D :p :)

Damn, jag missade detta i morse. Jag som var på stan runt lunch och allt :o
Kameran finns här om du fortfarande behöver låna?!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa