Efterlyser bilder på Shoievisir

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Efterlyser bilder på Shoiehjälmar med, Silver, blått och Guldvisir (finns det fler om man räknar bort rök?)
Funderar på att byta ut röken...

Bifogat

• Shoeix2.JPG
    Shoeix2.JPG
    97.6 KB · Visningar: 76
2fast4hjo skrev:
Jag har best blått till min shoei raid II templar, skickar dig en bild så fort jag får hem den, hur bråttom har du :va

Sök på "blått visir" på bildgalleriet så finner du en snygg bild.
:yoparty
/Lena

ahh det blå var grymmt, har beslutsångest vilket jag ska beställa...kan ju inte se nån vettig bild heller...funderar på det blåa eller silver..undrar hur guld skulle se ut på min hjälm ?

Vars har du hittat visir? Funderar själv på ett silver eller guld till min Raid... men billigaste jag hittat är 800:-.

morlock skrev:
Vars har du hittat visir? Funderar själv på ett silver eller guld till min Raid... men billigaste jag hittat är 800:-.

hmm jao är samma prisbild, 750 typ. Fattar inte varför shoei ska vara så jäkla dyra på sina visir.

Spegel på min. Måste säga att jag gillar mörk rök bättre (har det på min andra hjälm). Blir inga reflexer alls på insidan som jag tycker jag får med spegel. I riktigt stark motsol är det dock grymt bra.

Bifogat

• xr1000.jpg
    xr1000.jpg
    129.1 KB · Visningar: 73
Twosaint skrev:
Efterlyser bilder på Shoiehjälmar med, Silver, blått och Guldvisir (finns det fler om man räknar bort rök?)
Funderar på att byta ut röken...

Kolla duells.se och mc katalog på sidan..

Nicke skrev:
Spegel på min. Måste säga att jag gillar mörk rök bättre (har det på min andra hjälm). Blir inga reflexer alls på insidan som jag tycker jag får med spegel. I riktigt stark motsol är det dock grymt bra.

Det jag är ute efter är ett visir som jag kan se hyffsat med när det börjar skymma lite, jag vet att det bästa är att sätta på klarglas. Jag vet inte om jag bara fått för mig det att tex det blåa eller guld skulle kunna funka lite bättre när det börjar skymma ?

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!