Effeksystem till nya RS 125:an ?

• Thread starter Thread starter Jocke_rs125
  • Start date Start date

Jocke_rs125

Guest
Tjena!
Finns det några effektsystem till den nya RS 125:an ?
Jag har kollat runt överallt, men hittar bara till den gamla modellen...
MVH

Det är samma som de äldre, de har samma motor och fästena för avgasröret är på samma ställe.

Om du vill ha ett yoshimura system får du leta länge... Vad menar du med moppe trimrör att ljudämparen är liten?

ja, ljuddämparna är som på Puch Dakota för fan! haha. Jag vill ha något större... Det finns ju ganska schyssta rör till Honda Cbr 125, det bör ju finnas till Rs:en också då. Den är ju en mycket sportigare hoj...

ja, ljuddämparna är som på Puch Dakota för fan! haha. Jag vill ha något större... Det finns ju ganska schyssta rör till Honda Cbr 125, det bör ju finnas till Rs:en också då. Den är ju en mycket sportigare hoj...

Det har aldrig slått dej att Aprilian är en 2-taktare, precis som en Puch Dakota, medans CBR:en är en 4-taktare.

Du kan ju allltid köpa ett Cbr-rör å modda om det lite så de passar, då har du ju också ett lika fett rör haha :yoparty sedan kan du ju berätta hur det låter och om motorcykeln går bra :D

Ett annat förslag är att linda in din nuvarande ljuddämpare i massssssssor av folie, det gör att den ser riktigt grov ut efter ett par rullar...

lycka till!

Och så börjar det igen..

Leo vince ljuddämparna brukar vara relativt stora.

mf .. släng inte kritik mot våra trimmrör!!!!!!!:huvet

Du är ju en riktig höna. Det är ju den sportigaste 125:an som finns! Alla andra ser ut som cyklar!

Om jag ska vara ärlig tror jag att min "cykel" drar din hoj inne i stan men inte på topp:pannkyss

Kanske jag som har tolkat dit inlägg fel också:)

Bygg på en större dämpare utanför original dämpen så ser det fett ut men igentligen så går bara avgaserna i original dämpen:tungan

Last edited:
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back