donald duck
Medlem
Har handlat flera gånger utan problem via ebay men nu börjar jag betvivla att dom är seriösa.
Köpte senast en vara via ebay.com och betalade med paypal. När jag nu inte fått varan efter drygt en månad försökte jag kontakta säljaren på ebay.com's sida. Jag blev dock mycket förvånad när ebay.com kräver mig på fullständiga kontokortsuppgifter för att vidarebefodra mitt mail till säljaren.
Jag tycker det luktar SKOJERI lång väg. Vad ska ebay.com ha mina kortuppgifter till? Jag är redan registrerad med namn och adress, alla betalningar går genom paypal.
Nån som har nån erfarenhet av att kontakta säljaren via ebay.com?
Detta är vad ebay säger när jag försöker kontakta säljaren:
"Attention!
In order to maintain a safe trading environment, eBay may limit activity and request additional verification.
At this time we ask that you verify your account with a Credit Card.
The process is immediate and your card will not be charged."
Köpte senast en vara via ebay.com och betalade med paypal. När jag nu inte fått varan efter drygt en månad försökte jag kontakta säljaren på ebay.com's sida. Jag blev dock mycket förvånad när ebay.com kräver mig på fullständiga kontokortsuppgifter för att vidarebefodra mitt mail till säljaren.
Jag tycker det luktar SKOJERI lång väg. Vad ska ebay.com ha mina kortuppgifter till? Jag är redan registrerad med namn och adress, alla betalningar går genom paypal.
Nån som har nån erfarenhet av att kontakta säljaren via ebay.com?
Detta är vad ebay säger när jag försöker kontakta säljaren:
"Attention!
In order to maintain a safe trading environment, eBay may limit activity and request additional verification.
At this time we ask that you verify your account with a Credit Card.
The process is immediate and your card will not be charged."