E du i bra form?

Njae, inte riktigt i så där bra form. Även om mina ben är ungefär som hans så saknar jag lite av musklerna på bröstet, hans rutor var dock i mesigaste laget :död

Inte illa. :näsblod

Fy fan va komiskt och löjligt det känns när folk lämnar kommentarer där dom klagar på hans ben. Jantelag när den är som bäst!?

"ja jo visst, MEN...." som om dom normala benen inte skulle rättfärdiga den grymma fysik killen har.

Det krävs ena sjujävla magmuskler för att kunna lyfta kroppen sådär som han gjorde. :jisses

Fin form verkligen!! :)

Fan vad lätt det ser ut när han gör det! En annan hade nog mest blivit nåt komiskt inslag! :gnissla :hihi

precis sån fysik jag vill ha! inte överdrivna jättemuskler men sjuk fysik. Har dock låååååångt kvar.

coolt som fan om han kommigt dit utan preparat.

precis sån fysik jag vill ha! inte överdrivna jättemuskler men sjuk fysik. Har dock låååååångt kvar.

coolt som fan om han kommigt dit utan preparat.

En compton-neger som antagligen suttit mer på kåken än ute i det fria :gnissla Skulle tro att han är ganska knarkliberal och att en hel del produkter har gått i honom. Men vad fan, det skulle nog en annan också göra om man skulle få såna där muskler efteråt :näsblod Eller just ja, man måste träna också...

Beror på vad bra form är. Man är ju inte som killen i första rullen.

Men jag klarar vardagen, går 1,5h per dag. Tränar på crosstrainern när jag är frisk. Fixar lyfta det mesta, flåsar inte efter 15mins rask promenad mm. Åker inlines 2mil under timman på sommaren mm.

Är dock lite för tung. Har lite mage mm. Men det finns ju dom som är mycket sämmre än mej.

Skulle dock behöva lite mera kondis. Ska köra inlines lopp i sommar och då måste det finnas mera ork. Skulle även villa ge mej på vättern runt något år. Målet är även att till semestern väga 82Kg orka springa ordentligt i spåret.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026