Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Absolut.. Confederate is da shit!!!!!Johise511 skrev:2628097Då är den här snyggare enligt mitt tycke. Men smaken är som baken138 hästar i baken
http://www.confederate.com/index.php
#6 Limpan skrev:2628070Det är ju keith russel (tror han heter så) engelsk kille som driver exile motorcycle. Bygger coola choppers men borde nog nöja sig med det.
"SF" på bilden är ju bara en hd wonnabe streeffighter tycker jag...
Gabor skrev:2629815Russel Mitchel...annars rätt.![]()
Ganska dryg snubbe i mina ögon, som rider på choppervågen, dyra bikes men inget specielt alls jämfört med andra tillverkare i usa, en bland 1000 hojbyggare.
jämför med Waltz.
http://www.walz-hardcore-cycles.com/englisch/index.html
om ni förstår.Gabor skrev:2627860USA, för att han är lite tv känd...
MR.SPEED skrev:2629891ser mer ut som en custom
Migael skrev:2629922Ibland finns det en tendens att det som är fult som stryk är dyrt som stryk![]()
Gabor skrev:2627860USA, för att han är lite tv känd...
DR-Zätare skrev:2629881Personligen tycker jag att Excile bygger bland de snyggaste hojarna jag sett på Discovery Channel
Ubbejävel skrev:2644048Om det är Bikerbuildof på Discovery vi pratar om så måste jag nog peta in att jag tycker Salinas hojar är snyggare men den här tråden handlade ju om Exiles "fighter" iofs...
www.salinasboys.com
Till råga på allt elände så förstör Discovery en hel del när de översätter programtiteln till Den stora chopperutmaningen, de har inte en aning om vad chopper innebär..

Ubbejävel skrev:2644048Om det är Bikerbuildof på Discovery vi pratar om så måste jag nog peta in att jag tycker Salinas hojar är snyggare men den här tråden handlade ju om Exiles "fighter" iofs...
www.salinasboys.com
Till råga på allt elände så förstör Discovery en hel del när de översätter programtiteln till Den stora chopperutmaningen, de har inte en aning om vad chopper innebär..

|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |