Dynojet!

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
Vad gör en sådan? Kan man sätta den på en hoj med förgasare? Typ som min cbr 900 rr -95:a då.. Tacksam för snabbt svar..

Dynojet kit är inget att ha. Sök på't!
orkar inte motivera varför just nu, men det är inget du vill ha.

Vad gör en sådan? Kan man sätta den på en hoj med förgasare? Typ som min cbr 900 rr -95:a då.. Tacksam för snabbt svar..

Det är ett "kit" som innehåller olika förgasardetaljer som nål, munstycke som är utprovad för just din hoj.

Men att bara köpa ett sånt kit ger ingenting, du måste först först byta till nått helsystem samt fixa andningen.

Sen måste du ju bänka hojen oavsett ..

Om man ska lyssna på vad dom flesta säger "här" så kan du skippa det där dynojet kitet eftersom det mest brukar ge diverse problem, du kan få samma effekt genom att använda "vanliga" munstycken.

Själv kommer jag att använda vanliga munstycken när jag bänkar min knarr till sommaren.

Ett tips är att du söker på dynojet så kommer du få upp en hel del trådar.

Jag har haft en GSX1100R med nytt helsystem, KN-filter och Dynojet kit och den gick lite bättre men drog jävligt mycke soppa. :gnissla
Inget jag rekomenderar!

Angående dynojet finns det väldigt många tyckare på sporthoj men det är få som har fakta att luta sig mot...
Skulle tro att många som uttalar sig har hört av "en kompis som har hört av en kompis" osv...

Mina 0,02$

Jag har ett K&N filter med helsystem samt dynojet kitt och min går skitbra efter...
Jag bänkade min samtidigt som dom monterade den. Det är ett måste om man inte är jävligt duktig.

//Stefan

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back