Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min erfarehet är att det drar en jäkla massa soppa, men visst man får en viss effektökning men det kompenserar inte den ökade bränsleförbrukningen.
Anledningen till dissningen är den dåliga kvaliteten på nålar, nålmunstycken och munstycken, de slits fort och hojen går fett. Tillverkarna av förgasarna har egna munstycken och nålar att laborera med och det ge dig samma effektökning men med mindre slitage. Dynojet är inget trolleri, det är bara ombestyckning, som måste labbas med i bänk för att du ska få det att funka bra precis som alltid vid ombetsyckning.
Kunde inte utryckt mig bättre själv
Inte jag heller. Skulle aldrig köpa ett Dyno Jet kit igen. Funkar lika bra eller bättre med vanlig ombestyckning med orginalprylar.
Så om jag förstått det rätt så kan det vara bra med ombestyckning. Men inte med nålar från dynojet?
/D
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |