Duscha med skinnställ, bra eller kass??

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Har precis köpt mig ett rejsställ till bra pris. Fick rådet att kliva in i duschen med stället och tänja och även gå runt med det blött ett tag för att senare impregnera det när det nästan torkat.

Nån annan som gjort på detta vis??

Det gör man ju alltid med nya fotbollsdojor, så det borde la funka på samma sätt med skinnställ.

Testa föffan!

Det funkar säkert men för bästa passform så bör du ju sitta på hojen.

Bara att bära ut soffan och ställa in hojen till nyheterna :yoparty

Långa farbron skrev:
Det funkar säkert men för bästa passform så bör du ju sitta på hojen.

Bara att bära ut soffan och ställa in hojen till nyheterna :yoparty

Jag tar en dusch först å sen en tur på hojen, inte så farligt kallt idag
:hihi

jookan skrev:
skinnet suger i sig imprineringen som bäst när det är lite fuktigt..

ok det låter bra :tummenupp

jag prova det men höll faen inte på o komma ur :D

fogerty skrev:
Blev det bra sen då? Att det är svårt att komma ur kan jag förstå :hihi

ne de var fortfarande för litet :D o de e de fortfarande :rolleyes: nån som behöver en 56as ixs :tungan

varför hålla på och böka med skinnet nu på vinten? ta en tur i vår, det kommer garanterat att regna, torkar mycket snabbare om du åker med.. (om det sluter regna)

ozto skrev:
varför hålla på och böka med skinnet nu på vinten? ta en tur i vår, det kommer garanterat att regna, torkar mycket snabbare om du åker med.. (om det sluter regna)

Jag har aldrig duschat med skinnställ, maybe it´s a sensational feeling :D

fogerty skrev:
Jag har aldrig duschat med skinnställ, maybe it´s a sensational feeling :D

jasså, det va den njutningen du ville åt... då ska jag inte störa!

fogerty skrev:
Har precis köpt mig ett rejsställ till bra pris. Fick rådet att kliva in i duschen med stället och tänja och även gå runt med det blött ett tag för att senare impregnera det när det nästan torkat.

Förlitet skinnställ eller förstora mag muskler?
Jag hänger upp skinnstället på en galge i trä som jag har spikat fast i en takstol i garaget sen ta ja en tving och garage domkraften och hänger det i benen på skinnstället jag vinner ca 5-7 cm på torr hägning jag vet att om man hänger det blött så kan man få änumer. Köpte skinnstället 1985 funkar fortfarande om det får hänga en vecka på våren.

Ja ja är små snål.

Isse333 skrev:
Förlitet skinnställ eller förstora mag muskler?
Jag hänger upp skinnstället på en galge i trä som jag har spikat fast i en takstol i garaget sen ta ja en tving och garage domkraften och hänger det i benen på skinnstället jag vinner ca 5-7 cm på torr hägning jag vet att om man hänger det blött så kan man få änumer. Köpte skinnstället 1985 funkar fortfarande om det får hänga en vecka på våren.

Ja ja är små snål.

:lol :lol :lol

Orka lixom. :tummenupp

fogerty skrev:

Erkänn att det bara är en ursäkt för att dra på stället o få den dära snart-e-d-sommar-fy-fan-vad-det-ska-bli-sköj-känslan? :nicka

Osso för o bli idiotförklarad av brewden förstås, men sånt vänjer man ju sig vid. :D

Varför inte bara köpa en storlek som passar fån början, för lätt eller ?

mitt skinnställ var för litet men när jag åkte tio mil i spöregn och sedan hade det på mig tills det nästan hade torkat så blev det mycket bättre

fogerty skrev:

Jag har gjort det med alla mina skinställ jag ägt och det funkar bra, ljumet vatten sedan försöka sitta så man sitter på en hoj en stund (10 min kanske) sen så passa på att fetta in stället med sadelfett den är förträfflig bra (parfymfri så slipper du lukta horhus när du kommer åkande sedan är det naturlig asså inte konstiga medel som i det) som tips innan du kasta dig in i duschen är att ha långkalsonger och långärmad bomullströja så kommer du ur stället smidigare för det blir som korvskinn.

Jag blir nöjd med resultatet.

Lycka till

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back