Dummaste frågan någonsin!!!

Gick med
24 Nov 2004
Hoj
2008 Honda CBR1000RR
Kan det bli mer pinsamt än så här? :huvet
Skull precis beställa än tailguard/undertray till min hoj när jag insåg.... jag vet inte vilken hoj jag har???!!! :kocko
Nä, jag vet att det är en:

Kawasaki Ninja 2002 ZX636R

Men när jag skall kolla lite så finns det inte tailgurds till zx636r 2002 utan bara 2003-2004.

Kan det vara så här att det är lite som på bilar?
T.ex ta en Golf MK IV 2001, den finns ju i fler motor alternativ, men det är fortfarande samma bil i grunden utom motorn då förstås.
Skulle det då kunna vara så att jag kan beställa en tailgurad till zx6r 98-02 som kommer att passa utan problem eller???

Om någon kan svaret, snälla svara fort. Tycker inte om att ha hojjen sönderplockad...
Och om någon har svaret att det inte skulle gå med zx6r grejor, svara gärna också var man kan få tag på exakta saker.

Tack på förhand

P.S: Dö inte av skratt när ni läser detta!

Om ingen här vet; Kika med en kawa återförsäljare.
Dom brukar ha koll på vad som är nytt / gammalt på de olika modellerna.

Peace! :)

Red skrev:
Om ingen här vet; Kika med en kawa återförsäljare.
Dom brukar ha koll på vad som är nytt / gammalt på de olika modellerna.

Peace! :)

Edit: Disregard this message :)

kolla med en kawa handlare eller skriv och fråga dom som har prylarna och fråga om det passar ingen fråga är för dum man kan jue inte veta allt jue.. :tummenupp och om man inte frågar så får man ju alldrig veta nått..

Krippa skrev:
636:an har väl diodlysen bak som inte ser sådär ut...eller va de på dom senare modelerna?

Såhär, det kom en modell med 636cc -02. Den hade dock det gammla utseendet med glödlampor bak och allt sånt.
03 det två nya modeller varav en på 636 (inte samma motor som året innan dock) och en modell på 599cc. Den senare är helt identisk kosmetisk med har mindre hästar och justerbar svingarmsinfästning och liknande. Mycket svårt att se skillnad på de två. 599 används nästan enbart på bana.
Från 00 till 02 ska de vara identiska förutom olika färger och kanske klistermärken.

Victor skrev:
Såhär, det kom en modell med 636cc -02. Den hade dock det gammla utseendet med glödlampor bak och allt sånt.
03 det två nya modeller varav en på 636 (inte samma motor som året innan dock) och en modell på 599cc. Den senare är helt identisk kosmetisk med har mindre hästar och justerbar svingarmsinfästning och liknande. Mycket svårt att se skillnad på de två. 599 används nästan enbart på bana.
Från 00 till 02 ska de vara identiska förutom olika färger och kanske klistermärken.

Aha....tack :tummenupp :)

Var inte -03 en helt ny modell? Det var väl först -95 till -97 (jag hade en -95 då :yoparty ) och sedan -98 till -02 och senast -03 till -04. Slutligen kan man väl säga att det är en ny igen till -05. Du måste väl kunna se vilken din är på utseendet.

2002:

kwak_zx636r_red_02.jpg

2003:

zx636r_SP_mid.JPG

Last edited:
Back